تصویب طرح جامع مدیریت پسماند شهر شاهرود.

تصویب طرح جامع مدیریت پسماند شهر شاهرود.

تصویب طرح جامع مدیریت پسماند شهر شاهرود.
سرپرست معاونت حوزه خدمات شهری شهرداری شاهرود از تصویب طرح جامع مدیریت پسماند شهر شاهرود در سازمان شهرداری‌ها و وزارت کشور خبر داد و گفت: طرح جامع مدیریت پسماند با هدف بهبود و ارتقاع وضعیت موجود در مدیریت پسماند تهیه و در دو فاز اجرایی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، امیر عرب اسماعیلی با بیان اینکه این طرح شامل طرح تفکیک خشک از مبدا و طرح ساماندهی نخاله‌ها و ضایعات ساختمانی در شاهرود به زودی اجرایی می‌شود، افزود:خدمات شهری به عنوان ابزار مدیریت شهری و عامل اصلی تداوم حیات شهری که بدون آن زندگی شهروندان از فعالیت باز می‌ماند.
وی در ادامه، اظهار کرد: چهار فاز مانور نظافت و پاکسازی فضا‌های عمومی با شعار" شهرداری در کنار مردم" در راستای رفع کاهش آلودگی‌های محیطی و بهبود بهداشت محیط شهری در شاهرود برگزار شد.
سرپرست معاونت حوزه خدمات شهری شهرداری شاهرود ضمن بیان این مطلب که وظایف حوزه خدمات شهری، ارتقای سطح بهداشت، افزایش سلامت و رفاه شهروندان، کاهش آلاینده‌های محیط زیست، ایجاد نمای زیبای شهری که در راستای پاکسازی مواد زائد شهری، نخاله‌های ساختمانی رها شده، رفت و روب، لایروبی کانال‌ها و آبراه ها، امهاء آگهی‌ها و پوستر‌های تبلیغاتی، نصب و نظارت مخازن زباله جهت طرح مکانیزاسیون زباله‌های شهری و ... را شامل می‌شود، اظهار داشت: در شاهرود روزانه بالغ بر 120 تن زباله با تلاش 180 نفر کارگر در مناطق سه گانه جمع آوری و بلافاصله به مرکز دفن بهداشتی زباله منتقل و به روش بهداشتی دفن می‌شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات