اسماعیل حاجی پور خبر داد: فراخوان کمربندی جی5/ پیگیری اجرای الکترونیکی شدن شهرداری در مناطق یک و سه شهرداری رشت

اسماعیل حاجی پور خبر داد: فراخوان کمربندی جی5/ پیگیری اجرای الکترونیکی شدن شهرداری در مناطق یک و سه شهرداری رشت

اسماعیل حاجی پور خبر داد: فراخوان کمربندی جی5/ پیگیری اجرای الکترونیکی شدن شهرداری در مناطق یک و سه شهرداری رشت
.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر رشت، در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر رشت، اسماعیل حاجی پور ضمن تبریک ولادت باسعادت امام هادی (ع)، با قدردانی از تلاش‌های دستگاه‌های دولتی، اجرایی، قضایی و امنیتی که طی دوره سال سوم شورای اسلامی شهر رشت با مجموعه شورا همکاری داشته‌اند، گفت: امیدوارم خدمات این عزیزان در کارنامه آنان نوشته و در روز قیامت شافی آنان باشد. وی همچنین تشکر و قدردانی ویژه‌ای از دادستان محترم مرکز استان و رئیس‌کل دادگستری، پلیس راهور، سپاه پاسداران، فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) نمود.
وی همچنین تأکید کرد: امیدوارم هیئت‌رئیسه جدید شورای اسلامی شهر رشت در سال چهارم تلاش ویژه‌ای برای پیگیری پروژه‌هایی که با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) داشته باشند. اکنون کمربندی جی5 در فراخوان قرار گرفته و موضوع الکترونیکی شدن شهرداری در مناطق یک و سه شهرداری در حال انجام است.
وی با تأکید بر اهمیت بالای پروژه‌های در اختیار قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)، اظهار داشت: به‌زودی در یک نشست خبری جزئیات اقدامات انجام شده در سال سوم شورا را به اطلاع مردم عزیز خواهم رساند. البته طی این مدت به‌صورت هفتگی گزارش عملکردی به مردم تقدیم شد و با شهروندان عزیزمان در شهر رشت گفتگو داشته‌ام اما وظیفه خود می‌دانم که گزارش عملکرد یک سال گذشته را خدمت مردم شریف شهر رشت تقدیم نمایم.
حاجی پور با بیان اینکه اکنون قطار توسعه شهر رشت بر روی ریل در حال حرکت است، اذعان داشت: اگر بخواهیم منتظر بمانیم و کاری نکنیم این قطار از روی ما رد خواهد شد. خواهش بنده از هیئت‌رئیسه جدید شورا و سایر همکاران شورا این است که در سال آخر تلاش کنیم تا دل مردم شاد شود. شاد شدن دل مردم شاد شدن امام عصر (ع) و خداوند متعال است. امیدوارم سال آخر را به‌گونه‌ای تمام کنیم که مردم از ما رضایت داشته باشند.
عضو شورای شهر رشت با قدردانی از رسانه‌ها، گفت: گاهی وقت‌ها به برخی از عزیزان گفته‌ایم نیایند و گاهی ناراحتی‌هایی پیش‌آمده است، عزیزان بنده در رسانه پل ارتباطی ما با مردم هستند و همه آنان را همچون فرزندانمان دوست می‌داریم. از خداوند متعال می‌خواهم اگر کار خوبی انجام داده‌ایم آن را ذخیره آخرتمان قرار دهد و اگر کاری به‌اشتباه انجام شده است، ما را ببخشد.
حاجی پور با قدردانی از مجموعه اداره کل اطلاعات استان گیلان، گفت: این عزیزان همواره همکار و همراه ما بوده‌اند، همچنین از عزیزانمان در نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کرده و انتظار دارم تا این همکاری در ادامه نیز با هیئت‌رئیسه جدید شورا وجود داشته باشد.
وی در پایان تأکید کرد: امروز مهم‌ترین نیاز شورای شهر رشت آرامش، سپس تلاش و حفظ حرمت‌ها است. به‌گونه‌ای باشیم که پس از پایان این یک سال بتوانیم در این شهر زندگی کرده و باهم مراوده داشته باشیم.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات