آزادسازی سه هکتار از اراضی تصرف شده بستر رودخانه دره رود

رئیس اداره منابع آب شهرستان گرمی گفت: در راستای حفظ حقوق بیت المال ۳ هکتار از اراضی تصرف شده بستر رودخانه دره رود که در سالیان گذشته به تصرف اشخاض در آمده بود، آزادسازی و رفع تصرف گردید .

مهندس رضا بدرزاده با تاکید بر رسالت سازمانی و وظایف قانونی اداره منابع آب بر حفاظت از حرایم منابع آبی افزود: عوامل اجرایی اداره منابع آب شهرستان گرمی بر اساس تبصره های ذیل ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب، اراضی تصرف شده  فوق الذکر را شناسایی و با اخذ دستور قضایی و با همکاری نیروی انتظامی اقدام به آزادسازی و رفع تصرف اراضی واقع در بستر رودخانه نمودند .

وی تصریح کرد: عوامل اجرایی اداره منابع آب شهرستان گرمی در جهت حفاظت و صیانت از منابع آبی منطقه و حفظ حقوق بیت المال تمام تلاش خود را بکار خواهند بست و در این راستا براساس قوانین حاکم بر منابع آبی بخصوص قانون توزیع عادلانه آب و دستورالعمل های مربوط به طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب، با متخلفان و متصرفان به بستر و حریم رودخانه ها و مسیل ها ، با قاطعیت برخورد خواهند کرد .

مهندس بدرزاده در پایان با بیان اینکه تجاوز به بستر رودخانه ‌ها و مسیل ها باعث می شود که خسارت حاصل از سیلاب افزایش یابد اظهار داشت: این کار سبب کاهش عرض رودخانه شده که به دنبال آن سیلاب از مسیر اصلی خارج شده و خسارات زیادی به اراضی همجوار وارد می‌کند .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات