مصدومیت محیط بانان منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد در درگیری با شکارچیان

مصدومیت محیط بانان منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد در درگیری با شکارچیان

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست لرستان، چنگیز نیازی گفت: روز گذشته ماموران یگان حفاظت منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد در پی دریافت گزارشی مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز در منطقه، با کمین و رد زنی برای دستگیری متخلفان وارد عمل شدند.

نیازی افزود: محیط بانان در ساعت ۲۱  با مشاهده متخلفین اقدام به دستگیری آنها نموده که متاسفانه علیرغم هشدارهای محیط بانان، متخلفین با شلیک اسلحه اقدام به درگیری با مامورین نمودند.

وی اظهار داشت: با درایت محیط بانان یکی از متخلفین که اقدام به تیراندازی نموده بود دستگیر شد و اسلحه وی ضبط شد؛ ولی متاسفانه تعدادی از همراهان این متخلفین که قصد انتقال و جابجایی آنها را داشتند ضمن توهین به محیطبانان و تمرد از دستور ضابطین قضایی  با آنها در گیر شدند.


نیازی گفت: در این درگیری، با آلاتی همچون چوب دستی، سنگ و چاقو چها رنفر ازمحیط بانان عزیز دچار مصدومیت شدند که مصدومیت یکی از آنها از ناحیه صورت خیلی حاد است.

نیازی اظهار داشت: هر چند ضاربان از محل حادثه متواری شدند ولی با هوشیاری ماموران، یکی از آنان دستگیر و بقیه آنها نیز شناسایی شدند.


مسئول منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد گفت: با هماهنگی مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی اقدامات لازم در خصوص دستگیری متخلفین صورت گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات