حذف دیوار شهرک شهید بهشتی و پردیس، ثمره شهر  ...

حذف دیوار شهرک شهید بهشتی و پردیس، ثمره شهر ...

حذف دیوار شهرک شهید بهشتی و پردیس، ثمره شهر ترمیمی است/ شهر ترمیمی، بدنبال بدنبال افزایش زیست‌پذیری شهر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، سیدمحسن حسینی پویا با بیان اینکه مشهد بعنوان قطب شهر ترمیمی در کشور فعالیت خود را آغاز کرده و اولین شهری است که با عنوان شهر ترمیمی شناخته می‌شود، اظهارکرد: از لحاظ علمی و عملی کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته و دبیرخانه شهر ترمیمی نیز در شهرداری مشهد راه‌اندازی شده است.

وی در ادامه گفت: براساس شهر ترمیمی، اقدامات ارزشمندی در سایه تعامل و همکاری با دفاتر تسهیلگری، در بسیاری از مناطق کم‌برخوردار و پیرامونی شهر مشهد از جمله محله سیس‌آباد انجام شده که خوشبختانه نتایج خوبی هم داشته است؛ برداشته شدن دیوار حائل شهرک شهید بهشتی و پردیس ثمره پیگیری‌هایی بوده که در راستای شهر ترمیمی صورت است.

حسینی پویا از اجرایی شدن شهر ترمیمی در شهرک ابوذر خبر داد و تصریح کرد: هدف این طرح، برطرف شدن مشکلات محلات در موضوعات مختلف همچون شهرسازی، خدماتی، سدمعبر و ... با همکاری و همراهی شهروندان و ساکنان بومی است؛ شهرداری در کنار مردم قرار می‌گیرد و درصورت نیاز سایر دستگاه‌ها از جمله نیروی انتظامی نیز کمک می‌کند.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد افزود: خروجی شهر ترمیمی باید شهری زیست‌پذیرتر برای مردم و بهتر و امن‌تر برای شهروندان باشد؛ در حال حاضر، اوایل راه هستیم و امیدواریم موضوع شهر ترمیمی پایدار و در تمام شهر و در تمام ابعاد گسترش یابد.

حسینی‌پویا خاطرنشان کرد: سیاست شورای شهر مشهد در شهر ترمیمی، افزایش تعاملات بین شهروندان و گسترش و تقویت دیپلماسی شهری است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات