مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید اداره منابع آب...

مراسم تودیع و معارفه مدیر سابق و سرپرست جدید امور منابع آب شهرستانهای آزادشهر و رامیان با حضور سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مراسم تودیع مهندس جواد تیموری رئیس سابق اداره منابع آب شهرستانهای آزادشهر و رامیان و معارفه مهندس محمدرضا اکبری نوده به عنوان سرپرست جدید این اداره با حضور سرپرست شرکت آب منطقه ای در محل اداره منابع آب این دو شهرستان برگزار شد.

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان، در این جلسه اظهار کرد: با توجه به شرایط جدید شرکت از آغاز سال، انجام برخی تغییر و تحولات نیروی انسانی در شرکت لازم تشخیص داده شد .

مهندس سید محسن حسینی ضمن تشکر از تلاش های بیش از سه ساله مهندس تیموری در این سمت افزود:  در صدد هستیم با توجه به تجربه بالای مهندس تیموری در بخش دیگری ازشرکت از خدمات و زحمات ایشان بهره ببریم و از طرف دیگر مهندس اکبری نوده به عنوان نیروی پرتلاش و پیگیر که تاکنون معاونت این اداره را بر عهده داشته ، از این پس به عنوان سرپرست اداره مشغول می شوند که با یاری شما همکاران بتوانیم امور محوله در این شهرستان را تحقق بخشیم.

وی آسیب پذیر بودن دو شهر آزادشهر و رامیان در برابر سیل، وجود چاه های غیر مجاز در این 2 شهرستان، لزوم پیگیری سد قره چای رامیان، انتقال آب از خرمارود به سد نرماب، پیگیری مسائل مهندسی رودخانه در این 2 شهرستان به گونه ای که تا حداکثر 4 سال آینده در این 2 شهرستان رودخانه ای نداشته باشیم که تعیین حد بستر و حریم، اخذ سند و رپرگذاری برای آن انجام نشده باشد و بتنی کردن کانال های مربوط به منطقه فندرسک منشعب از رودخانه زرین گل را از جمله مهم ترین مسائل قابل پیگیری این 2 شهرستان عنوان نمود.

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان، اظهار کرد: به لحاظ تاریخی هم در استان گلستان و در آب گلستان عقب ماندگی داریم که هم اکنون که شرایط مهیای خدمت گذاری بیشتر است باید بتوانیم کارهای بیشتری انجام دهیم.

در این جلسه مهندس جواد تیموری گزارشی از دوره ببش از سه ساله ریاست خود بر اداره را ارائه کرد و مهندس محمدرضا اکبری نوده نیز با تشکر از حسن اعتماد سرپرست شرکت ، برنامه های خود برای مدیریت آب دو شهرستان را اعلام نمود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گلستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گلستان

    شركت آب منطقه‌ای گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات