ضرورت رسیدگی به گودهای ناجا در منطقه ثامن

ضرورت رسیدگی به گودهای ناجا در منطقه ثامن

ضرورت رسیدگی به گودهای ناجا در منطقه ثامن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید ناصر نعمتی در یکصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص لایحه با قید دو فوریتی با موضوع احداث پارکینگ طبقاتی در عرصه گودبرداری شده، بلوک های A و B پروژه نرگس در منطقه ثامن، اظهار کرد: یکی از نقاط آسیب پذیری که در منطقه ثامن وجود دارد، موضوع گودهای ناجا است.

وی ادامه داد: دو پروژه در میدان امر به معروف و نهی از منکر در تقاطع بولوار امیرالمومنین (ع) و شارستان رضوی وجود دارد که ۵۰ هزار متر مربع عرصه دو زمین است که حدود ۲۷ متر گود شده است.
وی افزود: از سال ۸۵ عملیات اجرایی آن آغاز شده و از سال ۸۹ تا به امروز این پروژه به حالت تعطیل رها شده است. در اطراف این گودها دو خیابان با اهمیت منطقه ثامن یعنی بولوار شارستان رضوی و بولوار امیرالمومنین (ع) قرار دارد؛ سازه و نگهبانی که برای آن پیش بینی شده به صورت ترکیبی است.
شهردار منطقه ثامن مشهد بیان کرد: متاسفانه به دلیل آنکه ساز و نگهبان ها به صورت موقت طراحی می شوند در معرض آسیب و خطر بوده و اگر حادثه ای رخ دهد پروژه های مجاور را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.
نعمتی خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت این موضوع خواستار ارائه این طرح به صورت دو فوریتی هستیم تا با موافقت اعضای شورای شهر بتوانیم عملیات ساماندهی این گودها را دنبال کنیم.
غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات