راه‌اندازی اپلیکیشن نظارت بر پیمانکاران فضای سبز مشهد

راه‌اندازی اپلیکیشن نظارت بر پیمانکاران فضای سبز مشهد

راه‌اندازی اپلیکیشن نظارت بر پیمانکاران فضای سبز مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، فاز اول استفاده از اپلیکیشن نظارت بر پیمانکاران فضای سبز مشهد به صورت آزمایشی انجام شده است که این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشته و آماده بهره‌برداری در سطحی وسیع‌تر است. این نرم‌افزار موبایلی با به صورت مکان‌مند طراحی شده و پس از حضور ناظر در محل مورد نظر، اطلاعات مورد نیاز را ثبت می‌کند.
این اپلیکیشن با هدف بهبود و افزایش دقت در فرایند نظارت بر عملکرد پیمانکاران فضای سبز، طراحی و مورد استفاده قرار گرفته است و می‌تواند ایرادات و نواقص احتمالی در زمینه رسیدگی به فضای سبز در هرنقطه از شهر را، به صورت دقیق و بموقع ثبت و منعکس نماید تا سریع‌تر نسبت به رفع آن اقدام گردد.
در اپلیکیشن نظارت بر پیمانکاران فضای سبز مشهد، تمامی ایرادات ممکن در این زمینه از پیش در سیستم در نظر گرفته شده است. از این رو نیازی به نگارش گزارش که فرایندی زمان‌بر است نبوده و فرد ناظر می‌تواند صرفا با انتخاب گزینه‌های لازم از اپلیکیشن، نواقص موجود را گزارش کند. همچنین امکان ثبت و ارسال عکس از موضوع مورد گزارش، برای شفافیت بیشتر نیز در این نرم‌افزار پیش‌بینی و قرار داده شده است.
از جمله مزایای استفاده از این اپلیکیشن می‌توان به اطمینان از حضور ناظر در محل، با توجه به مکان‌مند بودن نرم‌افزار، اشاره کرد. همچنین سرعت عمل در تشخیص، گزارش و رفع ایرادات احتمالی در رسیدگی به فضای سبز شهری با این روش افزایش می‌یابد و مستندات دقیق‌تری از پایش فضای سبز ثبت می‌گردد.
اطلاعات و نواقص ممکن در زمینه‌های مختلف همچون وضعیت گل و گیاه، چمن و درخت‌ها، نیمکت‌ها، چراغ‌ها و وسایل بازی، سرویس‌های بهداشتی عمومی و پاکسازی محیط در این نرم‌افزار پیش‌بینی شده است.
شایان ذکر است اطلاعات ثبت شده از طریق اپلیکیشن نظارت بر پیمانکاران فضای سبز مشهد، ملاک نمره‌دهی ناظران به عملکرد پیمانکاران این حوزه و صورت وضعیت آن‌ها قرار می‌گیرد که می‌تواند انگیزه‌ای برای ارتقای کیفیت خدمات در این زمینه باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات