اجرای طرح سیمپ در کل شهر مشهد ظرف یک ماهه آینده

اجرای طرح سیمپ در کل شهر مشهد ظرف یک ماهه آینده

اجرای طرح سیمپ در کل شهر مشهد ظرف یک ماهه آینده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، ابوالفضل کریمیان در یکصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد ضمن ارائه گزارش عملکرد این سازمان اظهار کرد: در حال حاضر بودجه سازمان از ۹۳ میلیارد تومان در سال ۹۶ به ۲۰۲ میلیارد تومان در پایان سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: پروژه های عمرانی سازمان ما نیز از ۱۵ میلیارد تومان در سال ۹۶ به ۴۸ میلیارد تومان در پایان سال گذشته افزایش داشته است. همچنین در سال گذشته موفق به جذب ۹۹ درصد پروژه عمرانی نیز شده ایم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد تاکید کرد: در حوزه ضایعات ساختمانی، روزانه ۱۸ هزار تن خاک و نخاله در شهر مشهد تولید می شود.

کریمیان بیان کرد: یکی از اقدامات خوب ما اجرای پروژه سیمپ (سامانه یکپارچه مدیریت پسماند) بود که با استفاده از اپ و تکنولوژی بتوانیم روش جمع آوری را به گونه ای انجام دهیم که رضایت شهروندان را در برگیرد و در کنار آن هزینه تمام شده را کاهش دهیم و مزیت اقتصادی و زیست محیطی نیز برای شهروندان ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: گفتنی است که این امر به صورت پایلوت در ناحیه یک و دو منطقه دو شهرداری مشهد اجرا کردیم. علاوه بر آن میزان مشارکت قبلی مردم در ارائه زباله خشک ۳.۵ کیلوگرم بود که الان با اجرای طرح سیمپ ۹ کیلوگرم شده و این طرح ظرف یک ماه آینده برای کل شهر مشهد بومی‌ سازی می ‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد در رابطه با جمع آوری پسماند پزشکی در سطح شهر، اضافه کرد: طبق قانون ما مسئولیتی در برابر جمع‌ آوری زباله پزشکی نداریم، زیرا قانون تاکید دارد تولید کننده پسماند پزشکی خودش مسئول بی‌خطر سازی و جمع آوری آن است.

غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات