افزایش دسترسی‌های ایمن به بهشت رضوان با همکاری  ...

افزایش دسترسی‌های ایمن به بهشت رضوان با همکاری ...

افزایش دسترسی‌های ایمن به بهشت رضوان با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط/ گروه‌های جهادی و مردم، کادر درمان و آرامستان‌ها را فراموش نکنند

به ‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احمد نوروزی در حاشیه بازدید از آرامستان بهشت رضوان مشهد با بیان اینکه در این مجموعه 180 هکتاری امکانات بسیار خوبی برای متوفیان و همراهان آنها پیش‌بینی شده است، اظهارکرد: در اواخر خردادماه نیز شاهد بهسازی محور دسترسی به بهشت رضوان از سمت خواجه‌ربیع و جاده کلات بودیم که از این بابت قدردان تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری هستیم.

وی با بیان اینکه آرامستان بهشت رضوان بستر و ظرفیت بسیار مناسبی برای سرویس‌دهی و ارائه خدمات به ساکنان غرب مشهد است، گفت: مسیرهای دسترسی بیشتری باید برای این آرامستان پیش‌بینی شود چراکه طی کردن مسیری 20 کیلومتری و بیشتر به خواجه ربیع دشوار است و باید دسترسی مناسب‌‌تری ایجاد کنیم.

نوروزی افزود: ایجاد هر مسیر دسترسی، موجب رفاه و تسهیل تردد بخش‌های مختلف جامعه و روستاهای واقع در مسیر نیز می‌شود؛ امیدواریم با همکاری مشترک اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری و با حمایت استانداری، هرچه زودتر تعداد دسترسی‌های ایمن به آرامستان رضوان افزایش یابد.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: در موج نخست شیوع ویروس کرونا در کشور شاهد گروه‌های جهادی مختلفی بودیم که به شکل گسترده و از اقشار مختلف به یاری و کمک کادر درمانی و همچنین آرامستان‌ها شتافتند؛ با گذشت زمان، این حمایت و همراهی از سوی عموم مردم کمرنگ شده و نگران این هستیم که کادر درمان و عوامل آرامستان‌ها و ... از نظر جامعه فراموش شوند و مورد پشتیبانی قرار نگیرند. آن هم در شرایط کنونی که حتی وضعیت بحرانی‌تری نسبت به موج اول شاهد هستیم.

عضو شورای شهر مشهد با تاکید بر اینکه تعداد نیروهای پزشکی و کادر درمان و عوامل و پرسنل آرامستان‌های شهرداری برای شرایط عادی پیش‌بینی شده‌اند و از سوی دیگر پروتکل‌های بهداشتی بیشتری را هم باید رعایت کنند که شرایط را دشوارتر می‌کند، افزود: امیدواریم اقشار مختلف و گروه‌های جهادی همچون گذشته به یاری این عزیزان بشتابند.

نوروزی خاطرنشان کرد: نیروهای مشغول در آرامستان‌های شهرداری باید مورد حمایت و توجه قرار گیرند؛ شهرداری میتواند لایحه حمایتی در این خصوص به شورای شهر ارائه دهد و شورا نیز از آن حمایت خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده برای ورود به آرامستان‌های سطح شهر، گفت: همه این تمهیدات و محدودیت‌ها برای سلامت شهروندان است؛ با رعایت توصیه‌های بهداشتی، نه تنها سلامتی خود، بلکه سلامتی خانواده و اطرافیان را هم تضمین می‌کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات