بیش از 2هزار تماس با سامانه 137 شهرداری ساری برقرار شد

بیش از 2هزار تماس با سامانه 137 شهرداری ساری برقرار شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، طی یک ماه گذشته (تیرماه) بیش از 2هزار مورد تماس از طرف شهروندان با سامانه 137 شهرداری ساری برقرارشده است که 53 درصد آن رفع  و حدود 130 مورد ویژه بررسی شد.

در طی این مدت،  بیشترین تماس شهروندی که مورد پاسخگویی قرارگرفته اطلاع‌رسانی در جهت نرخ تاکسی و اتوبوس‌رانی (52 درصد)، ارائه شماره تماس دوایر و آدرس زیرمجموعه‌های شهرداری( 30 درصد)، ارائه شماره تماس و آدرس سایر ارگان‌ها (10 درصد )و اطلاع‌رسانی خدمات زیرمجموعه‌های شهرداری( 8 درصد )بوده است.

از پرتکرارترین خدماتی كه شهروندان ساروی از سامانه 137 درخواست کرده‌اند آسفالت و لکه‌گیری مرمت و ترمیم معبر و مشکلات مطرح در زمینه ساخت‌وساز  بوده است.

سامانه ارتباط مردمی 137 به صورت آنلاین فعال است و شهروندان ساروی هرگونه خدمات‌رسانی پیرامون رفع مشکلات شهری را می‌توانند از طریق این سامانه پیگیری کنند.

این سامانه آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نیز رسیدگی به مشكلات موجود در محله‌ها و مناطق مختلف شهری است.

گفتنی است، به دلیل شیوع ویروس کرونا، ملاقات غیرحضوری مدیران مجموعه شهرداری هر هفته سه شنبه بصورت غیر حضوری در سامانه ارتباط مردمی 137 برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات