المان 40 سردار شهید استان گلستان رونمایی شد

المان 40 سردار شهید استان گلستان رونمایی شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری گرگان، عصر امروز با حضور شهردار گرگان، فرمانده سپاه گرگان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و برخی از اعضای شورای اسلامی این شهر گرگان از المان و تمثال 40 سردار شهید دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و سلامت شهر گرگان و استان گلستان رونمایی و کار نصب آنها آغاز شد.

شهردار گرگان در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: با پیگیری سپاه نینوای استان و اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس توانستیم تمثال و تابلوی 40 سردار شهید هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت را رونمایی و کار نصب آنها را از امروز آغاز کنیم.

عبدالرضا دادبود با بیان اینکه نصب تمثال شهداء در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس، جلوه دیگری از ایثار و شهادت را در شهر گرگان به تصویر خواهد کشید، گفت: نصب این المان‌ها که در بلوارهای اصلی و ورودی و خروجی شهر گرگان انجام می‌شود تا هفته دفاع مقدس ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نصب تصاویر و تمثال شهدای انقلاب خواسته بحق خانواده‌های شهدا و جامعه ایثارگر این شهر بود، خیلی‌ها معتقد بودند گرگان با همه زیبایی‌هایش یک کمبود دارد و آن نبود تصاویر شهدا در سطح شهر است.

وی خاطرنشان کرد: هرچند بیشتر از تصاویر و تمثال شهدا، راه و نگاه شهیدان است که باید بر مجموعه مدیریتی ساری و جاری باشد.

المان 40 سردار شهید استان گلستان رونمایی شد

جای تمثال شهدا در مبلمان شهری گرگان خالی بود

فرمانده سپاه گرگان نیز در این مراسم به خبرنگاران گفت: سال‌های سال جای تصاویر شهدا در مبلمان شهری خالی بود که با پیگیری‌های انجام شده و تلاش شهرداری و شورای گرگان این مطالبه بحق مردم شهر، به خوبی پاسخ داده شد.

وی گفت: تمثال 40 سردار شهید دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و سلامت به نیابت از 4 هزار شهید استان ساخته شده است.

فرمانده سپاه گرگان با قدردانی از شهرداری و شورای اسلامی این شهر افزود: این تمثال‌ها تا هفته دفاع مقدس در بلوارهای اصلی و ورودی و خروجی‌ شهر گرگان نصب می‌شود.

المان 40 سردار شهید استان گلستان رونمایی شد

انتهای پیام/س

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات