فضاسازی متفاوت شهر در دهه...

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد از فضاسازی متفاوت شهر در دهه امامت و ولایت با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد - سید علیرضا رسولی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و گرامی داشت دهه امامت و ولایت گفت: فضای شهر با استفاده از ریسه های نوری، پرچمی و المان های مرتبط متناسب با ایام دهه امامت و ولایت زیباسازی گردید.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد افزود: با توجه به اقدامات سازمان در راستای زیباسازی فضای شهر همگام با فرهنگ و مناسبت های مختلف در طول سال، چهره شهر بنا به موقعیت زمانی فضا سازی می گردد.

وی اضافه کرد: اعیاد بزرگ قربان و غدیر از مهمترین اعیاد شیعیان بوده و واحد سیما، منظر سازمان با آذین بندی و نصب المان در بلوارها و میادین سطح شهر از جمله نصب ریسه های نوری و پرچمی در خیابان های امام خمینی (ره)، بلوار شهید واعظ و میادین شهید بهشتی، آزادی، همافر، شهید باهنر، امام حسن (ع)، حضرت قاسم (ع)، امام حسین (ع)، چهارراه بعثت و خیابان خرمشهر بطول 15000 متر و نصب 220 عدد پرچم الوان در نقاط مختلف شهر، نصب المان غدیر و نصب پرچم بزرگ میدان امام علی (ع)، با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال، چهره شهر را متناسب این ایام نمود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات