آئین اختتامیه دومین جشنواره نیرو و رسانه برگزار شد

اختتامیه دومین جشنواره نیرو و رسانه به صورت ویدئو کنفرانس با وزیر نیرو و با حضور مدیران عامل صنعت آب و برق استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، «رضا اردکانیان» در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: برای ما توفیقی است که سالی یکبار به مناسبت روز خبرنگار گرد هم می آییم و با نگاهی به گذشته، عملکرد سال را در راستای وظایفی که برعهده داریم مرور می کنیم .

وی افزود: آنچه که از کار وزارت نیرو در دولت و بخش خصوصی دیده شد، نتیجه زحماتی است که اصحاب رسانه داشته اند .

وزیر نیرو با بیان این که گام های بسیار بزرگی را با هم شروع کردیم،  گفت: بزرگترین کاری که با کمک هم شروع کردیم، گام برداشتن در مسیر اصلاح رویه های مصرف در جامعه است .

وی با اشاره به تدوین لایحه جدید قانون جامع آب، خاطرنشان کرد: چهل سال پیش موفق شدیم قانون توزیع عادلانه آب را عرضه کنیم که کار مشترک دولت و مجلس بود،  البته این قانون مختص دوره ای است که از آن به عنوان دوره مدیریت عرضه یاد می کنیم .

" صدیقه ببران" مدیر کل روابط عمومی وزارت نیرو نیز با بیان این که پویش هر هفته الف، ب،  ایران فرصت مغتنمی است که می تواند باعث هم افزایی توان و دانش رسانه ها و وزارت نیرو شود، اظهار کرد: در این دوره به دلیل شیوع ویروس کرونا ناچار به تغییر زمان برگزاری جشنواره شدیم اما این تغییر باعث شد آیین اختتامیه جشنواره با روز خبرنگار مصادف شود .

ببران گفت: دومین جشنواره نیرو و رسانه در چارچوب ارج نهادن به تلاش های سازنده اصحاب رسانه در صنعت آب و برق و نیل به اهداف اصلاح شیوه مصرف و سبک زندگی با شعار  سازگاری با تغییر اقلیم برگزار شد .

وی در ادامه به تشریح محورهای این جشنواره پرداخت و بیان کرد: در دومین جشنواره نیرو و رسانه ۵۵۷ اثر در موضوعات مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شدند که از این میان ۴۰ اثر حائز رتبه های برتر شده اند .

گفتنی است،  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد نیز موفق به کسب رتبه نخست در بخش اینفوگرافی شرکتی شده است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای یزد

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای یزد

    شركت آب منطقه‌ای یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات