برگزاری نشست مدیران روابط عمومی با مهندس خرم

برگزاری نشست مدیران روابط عمومی با مهندس خرم


نشست مدیران روابط عمومی سازمان های نظام مهندسی ساختمان استانها با مهندس احمد خرم، رییس این سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان، نشست مدیران روابط عمومی سازمان های نظام مهندسی ساختمان استانها با مهندس احمد خرم، رییس این سازمان روز چهارشنبه، پانزدهم مردادماه به صورت ویدیوکنفرانسی در محل شورای مرکزی برگزار شد.

در این نشست مدیران روابط عمومی سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها به بیان دیدگاه ها و نظرات خود درباره موضوعات مختلف پرداختند.

در ادامه مهندس خرم با گرامیداشت یاد شهدای اصحاب رسانه و تبریک روز خبرنگار، از برنامه های خود برای تحول در سازمان نظام مهندسی ساختمان سخن گفت.

وی تاکید کرد: هم‌اکنون ۲۵۰ ماموریت و محور کاری برای سازمان تعریف شده که تنها کمتر از ۱۰ مورد آن در حال عملی شدن است و این اتفاق نشان از برنامه‌ریزی اشتباه دارد و یکی از دلایل آن عدم حضور هر شخص در سمت مربوط به صلاحیت‌اش است.

در همین حال، کمیل صرامی مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان در جمع مدیران روابط عمومی نیز با گرامیداشت یاد شهدای اصحاب رسانه و  تبریک روز خبرنگار، اعلام کرد: با دستور ریاست سازمان، تحول در روابط عمومی نظام مهندسی آغاز شده است.

وی با ارایه گزارشی از عملکرد روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان در ۶ ماهه اخیر، از همکاری و همدلی مدیران روابط عمومی سازمان های استان ها در این مدت تقدیر و تشکر کرد.

به گفته صرامی, با پیگیری ها و تلاش های انجام شده به زودی شاهد راه اندازی پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بعد از ٢٠ سال خواهیم بود که پس از راه اندازی این پایگاه خبری باید منتظر تحول جدید در بخش رسانه ای سازمان باشیم.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات