تداوم نهضت آسفالت در معابر سطح منطقه / 6100 متر مربع از معابر خاکی در 4 ماهه امسال آسفالت شدند/ رضایت شهروندان بزرگترین سرمایه مدیریت شهری

تداوم نهضت آسفالت در معابر سطح منطقه / 6100 متر مربع از معابر خاکی در 4 ماهه امسال آسفالت شدند/ رضایت شهروندان بزرگترین سرمایه مدیریت شهری

شهردار منطقه 4 شهر ارومیه اعلام کرد:  طی 4 ماهه سال جاری،  6100 متر مربع از معابر خاکی سطح منطقه آسفالت شدند .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، فرخ عبدی ساماندهی معابر را  یکی از رویکردهای شهرداری منطقه 4 در سال جاری عنوان کرد و گفت:  شهرداری سطح منطقه برای  رفاه حال شهروندان به هنگام تردد از معابر، توزیع متوازن خدمات و بهبود سرانه مطلوب شهری،  نهضت آسفالت معابر را از ابتدای سال جاری آغاز کرد.
وی با اشاره به آسفالت 6100 متر مربع از معابر خاکی سطح منطقه، بیان کرد: 6100 متر مربع از آسفالت معابر خاکی در خیابان های صمد زاده، خیابان وحدت، کوچه منشعب به خیابان امام(ره)(امتداد کوچه بابایف) انجام شده است.
عبدی با بیان این که از ابتدای سال جاری شاهد اجرای عملیات لکه گیری معابر در سطح منطقه بودیم، گفت:  طی 4 ماهه سال جاری،  8000 متر مربع از معابر لگه گیری شده است .
به گفته وی از آن جایی که شهرداری منطقه 4 در بافت تاریخی و فرسوده شهر ارومیه واقع شده و باید به آسفالت معابر آن نگاه ویژه کرد و در این راستا در کنار آسفالت معابر خاکی، آسفالت رویه معابر با عمر بیش از 20 سال جزو اولویت ها بوده  و در دستور کاری شهرداری منطقه در سال جاری قرار گرفت.
شهردار منطقه 4 شهر ارومیه افزود:  از ابتدای سال جاری،  آسفالت رویه در 37200 متر مربع از معابر سطح منطقه انجام شده است و این مهم همچنان تداوم دارد .
وی با بیان این که نهضت آسفالت معابر در سطح منطقه تداوم دارد، عنوان کرد:  در کنارعملیات متعدد عمرانی، عملیات آسفالت معابر خاکی با هدف زیبا سازی چهره شهری، روان سازی تردد وسایل نقلیه، تامین آرامش و آسایش شهروندان در حال اجرا بوده  و این عملیات تا آغاز بارش ها و فصل سرما ادامه دارد .
عبدی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، یادآور شد:  کارکنان و نیروهای تلاشگر و پیمانکاران شهرداری منطقه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای اجرای پروژه های عمرانی در سطح منطقه تلاش می کنند .
وی رضایت شهروندان را بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و ابراز کرد که امید است با انجام پروژه های عمرانی به ویژه آسفالت در سطح منطقه رضایت شهروندان را رقم بزنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات