شب عید غدیر، آسمان شهر ارومیه نورافشانی می شود

شب عید غدیر، آسمان شهر ارومیه نورافشانی می شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گفت: شب عید غدیر، آسمان شهر ارومیه نورافشانی می‌شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ علی شایگان  با اشاره به طراحی و ساخت تعداد ۶۷ المان مناسبتی در کارگاه‌ های این سازمان با مضامین واقعه غدیر عنوان کرد: امسال ۶۷ المان ویژه غدیر در معابر شهر ارومیه همچون میادین انقلاب، ولایت فقیه، امام حسین(ع)، شهدا، دفاع مقدس و حضرت ابوالفضل(ع) نصب شد.
وی بیان کرد: همچنین انواع گل های زیبا و رنگارنگ در تعداد بیش از ۲۵۰ گلدان ‌چوبی مزین به نام مولا حضرت علی (ع) جهت استقبال از عید سعید غدیر خم ؛ عید ولایت و امامت کاشته شده و این گلدان ها در معابر و میادین شهری جاگذاری شده است.
شایگان به نصب و اهتزاز پرچم های بزرگ با نام مولا علی(ع) و مضامین غدیر در دکل های میدان انقلاب و پل ابوذر اشاره کرده و از اجرای مراسم نورافشانی همزمان با شب عید سعید غدیر خم در آسمان شهر ارومیه خبر داد.
وی اظهار کرد: برای اولین بار با توجه به شرایط خاص موجود و عدم برگزاری جشن های مخصوص این عید بزرگ، کاروان ویژه خودرویی سیار با برنامه‌های شاد و اجرا موزیک های زنده توسط هنرمندان شهرمان با تزیین و آرایش گل های زیبا و همچنین اهداء شاخه های گل به شهروندان در محله‌های شهر به حرکت درخواهد آمد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات