پیام تبریک مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری  ...

پیام تبریک مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ...

پیام تبریک مشاور شهردار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، در متن این پیام آمده است؛
"هفدهم مردادماه -روز خبرنگار- بی‌تردید یکی از مهم‌ترین روزها در تاریخ مدنی مردم ایران‌زمین است. روزی برای پاسداشت آگاهی و خرد جمعی و نیز یادآوری مصائبی که تاکنون نگاهبانان حقیقت در این راه دشوار به‌جان خریده‌اند. براستی این روز، روز زنان و مردانی است که در راه نشر حقایق و تحلیل وقایع از خویش گذشته‌اند، تا خورشیدی در پس ابرها نماند.
در سالی که گذشت، مدیریت شهری مشهدالرضا از حسن نظری که جامعه خبری به این مجموعه داشته، به خود می‌بالد. همواره بر آن بوده‌ایم تا انتقادات را به دیده منت پذیرفته و رفع نقصان نمائیم و از تحسین‌ها و تمجیدها غره نشویم. چرا که نیک می‌دانیم، هنوز کار ناکرده و راه ناپیموده بسیار است و مردم شهر امام مهربانی‌ها شایسته بیش از اینها می‌باشند.
جای نیکبختی است که امروز می‌توانیم ادعا کنیم، خانواده بزرگ شهرداری مشهد یکی از معدود سازمانهایی است که بیشترین میزان تعاملات مستمر و سازنده را با خبرنگاران، عکاسان خبری و گزارشگران رسانه‌ای داشته و دارد. چرا که در سال گذشته با بیش از دویست خبرنگار، عکاس و فیلمبردار، همکاری و هم‌اندیشی داشته و محصول این همراهی، تولید قریب به سیزده‌هزار عنوان محتوای رسانه‌ای در حوزه های مختلف مدیریت شهری بوده است. عزیزان ما از رسانه‌های مختلف در تمامی نشست‌ها، مراسم‌ها، پروژه‌ها و تورهای خبری شهرداری مشهد حضور یافته و ما را از نظرات و راهنمایی‌های خویش بهره‌مند ساخته‌اند. تا آنجا که در آخرین نشست صمیمانه شهردار مشهد با اصحاب رسانه، بیش از صدوبیست خبرنگار حضور یافتند تا برگ زرینی باشد در حوزه مشارکت‌های رسانه‌ای.
علیرغم اینکه امسال، شیوع ویروس کرونا، ما را از دیدار یاران رسانه‌ای‌مان محروم ساخت، اما بر خود واجب می‌دانم؛ به مناسبت فرارسیدن این روز، از شما -از یکایک شما- بزرگواران، تقدیر و قدردانی نموده و از درگاه حضرت باریتعالی برایتان سعادت و بهروزی مسالت نمایم."

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات