رسانه ها ظرفیت مناسبی برای اصلاح فرهنگ هستند

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای گلستان به مناسبت هفته خبرنگار از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) استان گلستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی در این بازدید ضمن تبریک روز خبرنگار گفت:  امیدوار هستیم حوزه رسانه بتواند همراه با بقیه  وحتی پیشروتر اقداماتی که انجام می دهد ، منجر به پیشرفت و توسعه استان شود.

مهندس حسینی تأکید کرد: رسانه‌ها باید در حوزه‌های مختلف به‌ صورت هدفمند فعالیت کنند. نیاز است که رسانه نقش خود در توسعه و پیشرفت مباحث اقتصادی و اشتغال را تبیین کند.

وی با بیان اینکه عموما با مقوله پژوهش سهل انگارانه برخورد می شود، اظهار کرد: در بخش فرهنگ ما به رسانه های استان بسیار دل بسته ایم چرا که رسانه ها ظرفیت بسیار خوبی برای اصلاح فرهنگ جامعه دارند.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای گلستان بابیان اینکه در بین رسانه‌ها، ایسنا از جایگاه خوبی برخوردار است، گفت: ایسنا منبع خوبی برای خبر است و می‌توان به آن تکیه کرد.

مهندس حسینی افزود: جهاد دانشگاهی حد واسط دانشگاه و صنعت است واگر بدانیم همکاری دو مجموعه منجر به پیشرفت و توسعه استان می شود آماده همکاری با این مجموعه هستیم.

سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان نیز در این دیدار  گفت: فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در ابتدا به‌صورت فرهنگی تعریف شد و بعدها دو مبحث آموزشی و پژوهشی نیز به مأموریت‌های این نهاد اضافه شد.

مهندس سید عزیز موسوی به خدمات جهاد دانشگاهی در بخش پزشکی، نفتی، فنی و مهندسی و دیگر بخش‌های علمی خصوصاً بعد از اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: یکی از افتخارات جهاد دانشگاهی این است که توانسته با به‌کارگیری ابزار علم، تحقیق و پژوهش بسیاری از گره‌ها را باز کند.

سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان گفت: امروز رسانه‌ها علاوه بر مطالبه گری، باید جریان ساز هم باشند. نیاز است رسانه‌ها برای ایجاد جریان فکری در ابعاد مختلف در سطح جامعه تلاش کنند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گلستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گلستان

    شركت آب منطقه‌ای گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات