ظرفیت های گلستان در بخش های اقتصادی و فرهنگی واجتماعی بطور کامل...

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان: گلستان ظرفیت‌های بیشماری در حوزه‌های مختلف از اقتصادی و اجرایی گرفته تا موضوعات اجتماعی و فرهنگی دارد که رسانه‌ها در معرفی و تقویت این ظرفیت‌ها می‌توانند نقش موثری داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی، در بازدید از خبرگزاری تسنیم، ضمن تبریک روز خبرنگار و قدردانی از تلاش‌های این رسانه برای انعکاس صادقانه و بموقع اخبار و رویدادهای استان اظهارداشت : استان گلستان مملو از نعمت است که با حضور رسانه ها به عنوان اهالی فرهنگ ، مدیران اجرائی و بدنه کارشناسی و خود مردم می توان در استان ایجاد ثروت و اشتغال کرد.

وی افزود: استان گلستان ظرفیت های بسیار بالایی در خصوص مسائل فرهنگی، اجرائی و اقتصادی دارد که تاکنون بطور کامل دیده نشده است.

مهندس حسینی در ادامه با اشاره به بزرگترین پروژه عمرانی استان و تلاش مضاعف برای تکمیل سد نرماب گفت: سدنرماب مشکلات اجتماعی بیشتری نسبت به پروژه‌های مشابه داشت.برخی‌ روستاها از جمله جنگلده بالا و پایین باید جابه‌جا می‌شدند اما اعتبارات سد بیشتر اسناد خزانه بود که مردم روستا نمی‌توانستند از آن استفاده کنند اما با اعتبار نقدی که در پایان سال قبل اختصاص دادنه شد ، پول کسانی که زمین‌هایشان را خریده بودیم، پرداخت و اشکالات قانونی زمین جدید برای انتقال روستاها را برطرف کردیم.

مهندس حسینی خاطرنشان کرد: با کمک بنیاد مسکن استان قرار است خانه‌های این روستاییان تا قبل از آبگیری سد، تکمیل و تحویل آنان داده شود.

وی گفت: برای اینکه سد به مرحله آبگیری برسد باید بدنه به اتمام برسد و دریچه‌های آن نصب شود و بخشی از اراضی موردنیاز خریداری شود. که البته برای خرید همه اراضی مخزن سدحدود 450 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

سرپرست خبرگزاری تسنیم در استان نیز در این جلسه گفت: مطالبه گری یک اصل در رسانه است که مدیران باید از مطالبه گری رسانه ها در بخش های خود بهره کافی را ببرند و اشکالات را مرتفع نمایند.

وحید عرب احمدی با بیان اینکه مدیران ظرفیت انتقاد پذیری را در خود تقویت نمایند، افزود: اقدامات اجرائی در موضوع پیشگیری از سیلابها، سد نرماب و دیگر پروژه ها در طی زمان سرپرستی حضرتعالی مشهود است که امیدواریم با رعایت اصل شایسته سالاری از حضور مدیران توانمند در بدنه مدیریتی استان بیشتر استفاده شود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گلستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گلستان

    شركت آب منطقه‌ای گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات