گام بلند مدیریت شهری برای حمایت از ورزشکاران و فعالین فرهنگی

گام بلند مدیریت شهری برای حمایت از ورزشکاران و فعالین فرهنگی

به گزارش شهریار به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، هدف از تدوین این شیوه نامه ارزشگذاری برای قشر ورزشی و مدال آوران المپیکی و قهرمانان آسیا و جهان است .

بر این اساس آیین نامه‌ای برای حمایت از ورزشکاران شهر تدوین می‌شود که در صورت تصویب از امسال این شیوه نامه اجرا خواهد شد.
همچنین در جلسه‌ دیگری که روز پنجشنبه در شورای شهر تبریز و در حاشیه  این جلسه برگزار شد، آخرین اقدامات شهرداری تبریز در زمینه گسترش و فرهنگسازی دوچرخه سواری در تبریز بررسی شد.

در جلسه مذکور که با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی، عمران، حمل و نقل و ترافیک، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، معاونت عمرانی و نماینده استانداری و سایر مدیران شهری برگزار شد مقرر شد زیرساخت‌های لازم برای استفاده از دوچرخه به عنوان حمل ونقل ترکیبی ایجاد شود.

همچنین مقرر شد دو منطقه پرواز و ابوریحان که مصوبه ترافیک داشتند و معاونت ترافیکی گزارش آن ها را ارائه کرد، براساس مصوبات و مطالعات انجام شده طرح ترافیک آنها اجرا شود و در خصوص ایجاد طرح ترافیکی برای مرکز شهر برای دوچرخه و کاهش ورود ماشین به مرکز شهر نیز پیشنهاداتی ارائه شد تا با اجرای آن ارزش محدوده مرکزی شهر افزایش یابد.
با تصویب اعضا مقرر شد جلسات همفکری و بررسی ادامه یابد و ایجاد سازوکارهای جدید برای گسترش استفاده از دوچرخه به عنوان حمل ونقل پاک در دستور کار قرارگیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات