اقساط اول از منابع مالی پایاب سد گیوی تا دو هفته دیگر از سوی بانک...

استاندار اردبیل که به همراه نماینده مردم شریف شهرستانهای خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فرماندار کوثر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از مدیران کل استانی و مسئولین شهرستانی از سد و شبکه آبیاری گیوی بازدید می کرد، گفت: اقساط اول از منابع مالی پایاب سد گیوی تا دو هفته دیگر از سوی بانک های کشاورزی و سپه تامین و واریز می شود.

مهندس اکبر بهنام جو اظهار کرد: این پروژه در یک برنامه زمانبندی شده دو ساله با تلاش پیمانکار انجام می شود و در اختیار مردم منطقه قرار می گیرد .

وی با بیان اینکه اجرای پایاب سد گیوی از آرزوهای دیرینه مردم شهرستان کوثر است افزود: با اجرای این پروژه زمین های کشاورزی زیادی آبی می شوند و این اقدام در کاهش بیکاری منطقه و راندمان تولید نقش بسزایی دارد .

استاندار اردبیل تصریح کرد: علاوه بر پروژه پایاب سد گیوی، اتصال راه ارتباطی این شهر با جاده خلخال مورد توجه قرار گرفته که این پروژه نیز از سوی سازمان برنامه بودجه تا دو هفته دیگر تامین منابع می شود .

وی با اشاره به اینکه از سه روستای فاقد امکانات بازدید شد که زیرساخت های اساسی آن تامین اعتبار شده افزود: راه، آب ، برق و گاز از از مطالبات اصلی مردم این روستاها است که خوشبختانه با تلاش و همکاری مسوولان تامین اعتبار شده و عملیات اجرایی آن نیز در آینده نزدیک آغاز می شود .

مهندس بهنام جو با تقدیر از مردم منطقه و مدیران دستگاه های اجرایی که جهت رفع مشکل تلاش می کنند گفت: هدف دولت از اجرای پروژه های ابی حفظ بافت اصلی روستایی و پیشگیری از مهاجرت از روستاها به شهرها و از شهرهای کوچک به کلان شهرها است و همچنین بالا بردن راندمان تولید از دیگر اهداف این طرح های بزرگ است .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات