پیام تبریک مدیرعامل آب منطقه ای به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر

علی رشیدی مدیرعامل آب منطقه ای کرمان در پیامی فرارسیدن عید سعید غدیر و آغاز امامت و ولایت امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، متن پیام به این شرح است :

باسمه تعالی

« مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِىٌّ مَوْلاهُ. أَللّهُمَّ والِ مَنْ والاهُ، وَ عادِ مَنْ عاداهُ... «

فرارسیدن هجدهم ذی الحجه عید سعید و فرخنده غدیر و آغاز امامت و ولایت فخر عالم امکان حضرت علی(ع) را پیشگاه مبارک حضرت ولیعصر(عج) و شما همکاران ارجمند و بزرگوار صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم .

در این روز، حقیقت آشکار گشت و دین کامل شد، بزرگ مردی ولایت یافت که زندگی و کلام نورانی و گهربارش مملو و آکنده از درس های آموزنده است و در پهنه تاریخ جاودان، سیره و مکتبش غنابخش روح و جان آدمی است و طریقه و سلوک امامت و ولایتش سعادت بخش جامعه و نوع بشر .

خداوند کریم و سبحان را شاکریم که در زمره پیروان، شیعیان و عاشقان این امام همام قرار داریم. ان‌شاءالله با آموزه های مکتب علوی بتوانیم جامعه و سرزمینی سعادتمند، خوشبخت و پایدار داشته باشیم. آرزومندم در این روزهای مبارک که متعلق به بزرگ‌مرد تاریخ و یگانه عادل عالم بشریت است، عنایات و الطاف واسعه الهی شامل حال تمامی مسلمین جهان به ویژه هموطنان عزیزمان گردد و کره خاکی و میهن عزیز و سرافراز ایران اسلامی را از شر ویروس منحوس و شوم کرونا نجات دهد.

بار دیگر ولایت و سیادت پرورده دامان رسول اکرم(ص) و پاسدار دین مبین اسلام را تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال اعتلای میهن عزیز اسلامی و صحت و سلامت و بهروزی شما بزرگواران را مسألت دارم .

علی رشیدی

مدیرعامل

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات