اختصاص یک درصد اعتبار در موافقت نامه طرح های عمرانی به بحث...

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان در بازدید از روزنامه گلشن مهر به مناسبت روز خبرنگارگفت: گلستان ظرفیت های بسیار بالایی در بخش های مختلف به ویژه بحث فرهنگی دارد اما متاسفانه این ظرفیت ها به دلایل مختلف استفاده و بهره برداری نمی شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی در این بازدید ضمن تبریک روز خبرنگار و تشکر از تلاش های روزنامه گلشن مهر در اطلاع رسانی مناسب به ویژه در بخش صنعت آب استان اظهار کرد: در شرکت آب منطقه ای استان تلاش کرده ایم در کارهای عمرانی از پیمانکاران ومشاوران استانی استفاده شود و بتوانیم آن ها را تقویت نمائیم.

وی با بیان اینکه در مسائل فرهنگی خلا وجود دارد و سیاست گذاری مناسبی برای این موضوع وجود دارد ، افزود: برای رفع این مشکل، در شرکت شورای اطلاع رسانی وسیاست گذاری تشکیل داده ایم و تلاش داریم بنیان های فرهنگی و اطلاع رسانی را درشرکت تبیین نمائیم.

مهندس حسینی تصریح کرد: متاسفانه در موافقت نامه های طرح ها هیچ درصدی برای بخش های فرهنگی و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی گنجانده نشده است و این در حالی است که باید قبل از شروع یک طرح عمرانی و هم در حین و در انتهای کار، آگاهی بخشی و فرهنگ سازی را انجام دهیم تا مردم بیشتر بدانند و مشکلات اجتماعی کمتری را در طرح های زیربنائی شاهد باشیم.

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان افزود: رایزنی های لازم را برای اختصاص یک درصد اعتبارات موافقت نامه طرح ها با سازمان برنامه  و بودجه و نهادهای مرتبط انجام داده ایم و امید وار هستیم با همکاری رسانه ها بتوانیم این موضوع را نهادینه کرده و در بخش های اطلاع رسانی مشکلات اعتباری کمتری داشته باشیم.

مدیر مسئول سابق روزنامه گلشن مهر نیز در این دیدار گفت: بزرگ ترین قوت یک رسانه، نیروی انسانی است و اعتقاد داریم بنیان توسعه نیروی انسانی است. یک نیروی کاربلد توانمند به اندازه چندین لشکر می تواند ارزش داشته باشد.

دکتر احسان مکتبی اظهار کرد:حدود یک سال است تبدیل به روزنامه شده ایم وتلاش داریم مطالب تولیدی خود را به  بیش از 50 درصد برسانیم و استراتژی ما بر سرعت اطلاع رسانی است.

وی با بیان اینکه به شدت در فقر اندیشه ای و معلوماتی در بدنه سیاسی استان هستیم، گفت: برای جذب نیروی توانمند به سمت نخبه های دانشگاهی رفتیم.

مکتبی افزود: وجود روزنامه های بیشتر با رویکرد حرفه ای می تواند با انتشار هر روزه، بخش زیادی از خبرهای بی ربط و بی پایه که توسط کانال های بی نام و نشان رشد می کردند را حذف نماید و انتظار ما حمایت از مطبوعات حرفه ای است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات