استفاده از پکیج های خورشیدی در۷هزارواحد مسکونی مهر

استفاده از پکیج های خورشیدی در۷هزارواحد مسکونی مهر

http://www.bananews.ir/سرپرست امور مسکن اداره کل مسکن و شهرسازی استان قزوین گفت: در راستای استفاده از فناوری های نو و تأمین انرژی پاک، پکیج های خورشیدی در تعدادی از واحدهای مسکن مهر این استان مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی اداره کل مسکن و شهرسازی استان قزوین، مهندس عباس پورقادر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: برای استفاده از این پکیج ها در واحدهای مسکونی مهر هر متقاضی در صورت تمایل می تواند با پرداخت هشت میلیون ریال از این انرژی بهره مند شود .

وی ادامه داد: در این سیستم گرمای خورشید توسط سلکتورهایی که در پشت بام قرار دارند و چهار خط لوله در هر رایزر وارد مدار پشتیبان گازی می شوند که با این عمل گرما وارد رادیاتور ها نصب شده در واحد ساختمانی می شود.

سرپرست امور مسکن اداره کل مسکن و شهرسازی استان قزوین با اشاره به کیفیت و عمر پکیج های خورشیدی گفت: مصرف کنندگان از پکیج های خورشیدی علاوه بر معافیت در پرداخت هزینه های گاز برای گرمایش واحدهای خود با توجه به رعایت مبحث ۱۹ و نیز کاهش ورود آلاینده ها به محیط زیست، ضمن قابلیت های نگهداری آنها از گارانتی سه ساله قطعات نیز بهره مند می شوند.

به گفته پورقادر براساس مطالعات صورت گرفته این سیستم در استان قزوین می تواند در ۲۸۸ روز از سال پاسخگوی نیاز افراد باشد.

 

    نظرات