ساماندهی آب های سطحی از اولویت های منطقه است/ساخت 80 متر کانال طی چهار ماهه سال جاری

ساماندهی آب های سطحی از اولویت های منطقه است/ساخت 80 متر کانال طی چهار ماهه سال جاری

شهردار منطقه 4 شهر ارومیه گفت:  طی4 ماهه سال جاری 80 متر کانال با هدف ساماندهی آب های سطحی در سطح منطقه ساخته شده است .

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ فرخ عبدی با بیان این که ساماندهی آب های سطحی  از اولویت های منطقه به ویژه در فصل بارش ها است، عنوان کرد: با هدف ساماندهی آب های سطحی در سطح منطقه اقدامات خوبی با ساخت و پوشش کانال انجام شده است.

وی با تاکید براینکه حفظ جان و مال مردم از الویت های شهرداری منطقه 4 است،  افزود:  محل های مستعدد خطر در هنگام بارندگی ها در سطح منطقه شناسایی شده و اقدامات لازم جهت ساماندهی صورت گرفته است.

شهردار منطقه 4 شهر ارومیه با بیان اینکه طی4 ماهه سال جاری 80 متر کانال با هدف ساماندهی آب های سطحی در سطح منطقه ساخته شده است ، گفت: همچنین طی این مدت 70 متر کانال با مصالح دال بتنی پوشش یافته است.

وی اظهار کرد:  در حال حاضر کانال کمال آباد به طول 65 متر با  هدف ساماندهی آب های سطحی با 30 درصد پیشرفت فیزیکی  در حال اجرا و کانال نهر تنبل نیز اخیرا به اتمام رسیده است و مطالعات جهت ساخت کانال نیز در دست اقدام است.

به گفته عبدی آب های سطحی منطقه در زمان بارش های با ساخت کانال مهار شده و تاکنون مشکلی در این خصوص گزارش نشده و امید است با انجام اقدامات عمرانی در راستای سامندهی آب های سطحی رضایت شهروندان ساکن منطقه را فراهم آوریم .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات