در دیدار رییس شورای اسلامی شهر رشت با شورای مرکزی مجمع اسلامی عصر اتحاد گیلان  دکتر رمضانپور: توسعه عدالت محور در گرو حمایت از فعالیت تشکل ها و احزاب

در دیدار رییس شورای اسلامی شهر رشت با شورای مرکزی مجمع اسلامی عصر اتحاد گیلان دکتر رمضانپور: توسعه عدالت محور در گرو حمایت از فعالیت تشکل ها و احزاب

در دیدار رییس شورای اسلامی شهر رشت با شورای مرکزی مجمع اسلامی عصر اتحاد گیلان دکتر رمضانپور: توسعه عدالت محور در گرو حمایت از فعالیت تشکل ها و احزاب
.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت دوشنبه 20 مرداد نشست صمیمی دکتر احمد رمضانپور رییس شورای شهر رشت با شورای مرکزی مجمع اسلامی عصر اتحاد گیلان برگزار گردید.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با تقدیر از مهندس محمودیان جهت تلاش های تاثیرگذار وی در دوره سوم شورا با اشاره به فرموده رهبری در خصوص رعایت انصاف در مورد قضاوت عملکرد سایرین ابراز داشت: احداث تقاطع های غیرهمسطح در دوره سوم و جمع آوری آبهای سطحی در دوره چهارم را میتوان به عنوان شاخص عملکرد ادوار شورا دانست.

دکتر احمد رمضانپور افزود متاسفانه  شورای پنجم در ابتدای راه به واسطه فضاسازی های بیرونی و دخالت عناصری مشخص شورا دچار انشقاق گردید لیکن به لطف عقلا و ریش سفیدان و از خود گذشتگی اعضا به مرور زمان موفق به ایجاد اجماع نظر شدیم و پیگیری امور به روال عادی خود بازگشت.
وی افزود استقلال رای در انتخابات هیئت رییسه در سال سوم و چهارم شورای شهر و هم پوشانی هر دو جریان سیاسی حاضر در شورا و پرهیز از سیاست زدگی و پرداختن به امور شورایی همه و همه نشانگر تکامل شورای پنجم در مسیر خود است.
دکتر رمضانپور ادامه داد: خدمات زیر بنایی قابل توجهی در شورای پنجم صورت گرفته است که نتایج آن در سالهای آتی ملموس خواهد بود و از این بین می توان به ایجاد کارخانه زباله سوز و ارتقا ظرفیت کارخانه کود آلی که جزو اولویت های مدیریت شهری بود اشاره کرد و افزود این طرح و قراردادهای منعقد با قرارگاه خاتم الانبیا را می توان به عنوان شاخص های عملکرد شورای پنجم ذکر کرد.
وی با بیان این مطلب که باید از فعالیت تشکل ها و احزاب حمایت لازم صورت گیرد ابراز داشت توسعه همه جانبه شهری در گرو حمایت از جامعه مدنی فارغ از نگاه قومیتی دانست و بر لزوم برنامه ریزی شهری جهت ایجاد فضا برای مشارکت همه تشکل ها تاکید کرد.


لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات