مشهد با برنامه ریزی مناسب در بهترین وضعیت میان کلانشهرها قرار دارد/  ...

مشهد با برنامه ریزی مناسب در بهترین وضعیت میان کلانشهرها قرار دارد/ ...

مشهد با برنامه ریزی مناسب در بهترین وضعیت میان کلانشهرها قرار دارد/ تنها در طول سه سال گذشته معاونت برنامه ریزی نقش واقعی خود را ایفا کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد رضا کلائی در مراسم تکریم معاون پیشین و معارفه سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری برگزار شد، با تقدیر ازتلاش های شهریار آل شیخ اظهار کرد: همه ما در جایگاهی که قرار داریم می توانیم وضعیت سایر کلانشهرها را بینیم و رصد کنیم و بر همین اساس می توانیم وضعیت سایر کلانشهرها را در مقایسه با کلانشهر مشهد مقایسه کنیم.
وی افزود: بر همین اساس به طور قطع می گویم که شهر مشهد در میان سایر کلانشهرها در بهترین وضعیت قرار دارد و این مهم بدون برنامه ریزی مناسب امکان پذیر نبود.
شهردار مشهد با بیان این که معاونت برنامه ریزی شهرداری مشهد چند سر و گردن بالاتر از سایر کلانشهرها است، بیان کرد: این مهم به دلیل تلاش ها و نوع مدیریت مهندس آل شیخ و تلاش همکارانشان در این حوزه به دست آمده است .
کلائی خاطرنشان کرد: معتقدم بدون شک معاونت برنامه ریزی طی سه سال گذشته به جایگاه واقعی خود رسیده زیرا پیش از این گاهی معاونت برنامه ریزی تنها به عنوان عقل شهردار عمل می کرد اما در این مدت معاونت برنامه ریزی به عنوان عقل مدیریت شهری فعال بوده است.
وی اضافه کرد: اکنون معاونت برنامه ریزی جایگاه خود را پیدا کرده و بخش های مختلف ذیل این معاونت به خوبی با هم کار می کنند و مدیران این حوزه به خود باوری رسیده و بدنه نیز آن را پذیرفته که این کار بسیار بزرگی است و این موضوع کار خانم مهربان به عنوان سرپرست این معاونت را سخت می کند.
شهردار مشهد با اشاره به این که معاونت برنامه ریزی اکنون در جایگاه خود قرارگرفته است، گفت: رساندن معاونت برنامه ریزی به این جایگاه، با مدیریت آقای آل شیخ محقق شده است که از این بابت از وی تشکر می کنم.
کلائی عنوان کرد: خانم گندمی برای از دست دادن چنین شخصیتی برای مدیریت شهر افسوس می خورند و ما نیز این افسوس را قبول داریم اما باید بگویم واقعیت این است که آقای آل شیخ یک برنامه ریز متفکر است که هرچند به طور فیزیکی از بدنه منفک شده است اما اقدامات و برنامه هایشان به عنوان یک میراث گرانبها ماندگار است که حوزه برنامه ریزی باید آن را حفظ کرده و توسعه دهد.
وی با بیان این که اگر در حوزه برنامه ریزی جلو هستیم باید بدانیم که مهمتر از آن به سرانجام رساندن برنامه ها است ادامه داد: لذا به سرپرست معاونت، تاکید می کنم که اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده را پررنگ کرده و آن را جدی بگیرند و این برنامه ها را به سرانجام برسانند.
شهردار مشهد اظهار کرد: در طول یکسال آینده باید آن چیزهایی را که مهندس آل شیخ در استعفانامه خود یادآوری کردن به عنوان یک نقشه راه اجرایی کنیم از جمله کارخانه نوآوری که حتما باید به سرانجام برسد.
کلائی بیان کرد: معتقدم اگر بتوانیم این دستاوردها را حفظ کنیم، شاهد جهش در دستاوردهای مدیریت شهری در بخش های مختلف اقتصادی، بازآفرینی شهری، عمرانی، خدمات شهری و سایر بخش ها در طول یکسال آینده خواهیم بود.
وی افزود: امروز با حمایت دوباره شورای شهر احساس کردم که مانند روز اول پر انرژی و با انگیزه در آغاز راه قرارگرفته ام و از این حمایت تشکر می کنم.
شهردار مشهد با بیان این که آن چیزی که در مدیریت شهری دوره پنجم ارائه داده ایم در آینده بسیار بسیار بیشتر خواهد بود، خاطرنشان کرد: این راه و مسیر را آقای آل شیخ پایه گذاری کرده اند که امیدوارم در این مسیر محکم تر و استوارتر قدم برداریم.
کلائی تصریح کرد: از دوری آقای آل شیخ تاسف می خورم و امیدوارم موفقیت هایشان در مراحل بعدی زندگی ادامه داشته باشد و از خانم مهربان به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی می خواهم که از تجربیات آقای آل شیخ استفاده کنند.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات