اجرای عملیات تراش،ترمیم و روکش آسفالت بلوار سردار شهید ربیعی

اجرای عملیات تراش،ترمیم و روکش آسفالت بلوار سردار شهید ربیعی

در راستای اجرای طرح ساماندهی وضعیت آسفالت شهر و همچنین لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر اصلی عملیات تراش آسفالت بلوار سردار شهید ربیعی برای اولین بار با دستگاه آسفالت تراش آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز، حجت اله بهشتی نژاد معاونت عمران شهرداری مبارکه با اعلام این خبر گفت: به‌منظور تسریع در روند اجرای لکه‌گیری معابر اصلی با استفاده از ظرفیت پیمانکاران حوزه عمران شهرداری مبارکه  و با به‌کارگیری دستگاه آسفالت تراش ، عملیات لکه‌گیری معابر اصلی با شتاب بیشتر ادامه دارد.

وی گفت: در سال جاری اقدامات عمرانی مهمی در قالب تراش و روکش، مرمت، ترمیم و آسفالت معابر اصلی و فرعی در دستور کار قرارگرفته و اجرای بخشی از آن باعث ایجاد رضایت‌مندی شهروندان شده است .

بهشتی نژاد بابیان اینکه یکی از اولویت‌های معاونت عمرانی شهرداری ارائه خدمت‌رسانی مطلوب  است، افزود: در این راستا برای رفاه حال شهروندان عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر به‌صورت ویژه در دستور کار قرارگرفته که هم‌اکنون فاز اول آن در حال اجرا می‌باشد.

وی ادامه داد: اجرای عملیات آسفالت‌ریزی بلوار سردار شهید ربیعی با توجه به موقعیت ، ضرورت تسریع و رعایت موارد ایمنی با در نظر گرفتن شرایط معبر و تردد خودروهای سنگین با دستگاه آسفالت تراش در حال انجام است .

معاونت عمرانی شهرداری مبارکه بابیان اینکه استانداردسازی و افزایش ضریب ایمنی در جهت تسهیل در عبور و مرور و نیز پیشگیری از حوادث و ایجاد ترافیک ازجمله اهداف مهم مدیریت شهری  است گفت : با پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده و تخصیص در بودجه 99 ، عملیات اجرای روکش آسفالت و لکه‌گیری معابر و شوارع موردنیاز سطح شهر و محلات پس از تأمین اعتبار و با در نظر گرفتن اولویت‌ها در دستور کار  قرار دارد .

وی در پایان از همکاری و مساعدت شهروندان در خصوص اجرای پروژه‌های شهری تقدیر و تشکر نمود و اظهار کرد : تعامل شهروندان گامی مهم در جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری به‌منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی معابر و شوارع و استانداردسازی آنان می‌باشد .



















لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات