درآمدزایی 5 ماه اخیر منطقه سه بیش از کل سال 96 است

درآمدزایی 5 ماه اخیر منطقه سه بیش از کل سال 96 است

محسن حیدری در گفت‌وگو با برنامه رادیویی #صبح_سیلک گفت: در طول 11 ماهه گذشته با رونق ساخت و سازهای قانونی در شهرک 22 بهمن به میزان سال های 97 و 96 این منطقه، با رشد درآمدزایی در کنار کاهش چشم‌گیر آرای کمیسیون ماده 100 مواجه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با ورود جدی‌تر به بحث مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و پایش دقیق روزانه بخصوص در محدوده بلوار سردار واجدی(جاده قمصر) ، دیگر حاشیه امنی برای سودجویی سوداگران متخلف که منابع مردم را به هدر می‌دهند، باقی نمانده است.

مدیر منطقه سه شهرداری، زیرسازی شهرک  4 هزار پلاکی فردوس با مساحتی بالغ بر 200 هزار متر مربع را یادآور شد و گفت: این شهرک مسکونی بر اساس مجوزهای قانونی لازم طراحی و اجرا شده و تایید ضوابط شهرسازی شهرداری منطقه سه را هم دریافت کرده، از این رو بهترین گزینه برای خرید ملک توسط شهروندان است و این در حالی است که ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده های کاربری کشاورزی مثل مسیر سلامت تنها وقت و هزینه مردم را هدر می دهد.

حیدری تصریح کرد: تقریبا یک هزار و 600 استعلام ملکی در سال گذشته انجام شد و مقابله جدی‌تر با ساخت و سازهای غیر مجاز این میزان استعلام به یک سوم رسیده است.

وی میزان مشارکت مالی شهروندان در پرداخت به موقع عوارض نوسازی را تحسین کرد و افزود: میزان پرداخت به موقع عوارض نوسازی در سال جاری با کل سال 96 برابری می کند و این یعنی شهروندان اراده خود را برای مشارکت‌های شهری دوچندان کرده‌اند لذا این حرکت جای تشکر و قدردانی دارد.

مدیر منطقه سه شهرداری اجرای طرح معتمدین محلی را مایه رضایت‌مندی مردم از برنامه ریزی، فعالیت‌های هدفمند و اولویت‌دار شهرداری قلمداد و تبیین کرد: شهروندان با اجرای این طرح شریک تمامی مسایل کاری و فنی و اجرایی شهرداری شدند و با انعکاس چکیده مشکلات و دغذغه ها در سایه این طرح، زمینه برای ارتقای جایگاه شهر و شهروندی فراهم شده است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات