اجرای 5600 تن آسفالت مکانیزه در معابر منطقه سه

اجرای 5600 تن آسفالت مکانیزه در معابر منطقه سه

محسن حیدری در گفت‌وگو با برنامه #صبح_سیلک از اجرای 450 تن آسفالت برای لکه گیری معابر منطقه سه با مساحتی بالغ بر 7500 متر مربع طی پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این در حالی است که در یک ساله اخیر حجم آسفالت مصرفی برای لکه گیری معابر 569 تن بود، لذا در مدت پنج ماهه سال جاری به اندازه سال گذشته در این بخش کار شده است.

وی افزود: در سال جاری به علت اهمیت ترددهای زیاد به محور گردشگری قمصر، تنها بالغ بر 60 هزار مترمربع آسفالت در بلوار سردار واجدی اجرا شد که در نوع خود بی‌نظیر است و این کار هنوز نیز تا مرحله تکمیل ادامه دارد.

حیدری با اشاره به اعتبار 4 میلیارد تومانی برای اجرای پروژه پیاده راه علامه فیض کاشانی تصریح کرد: تاکید شهردار کاشان بر اجرای این پروژه با کیفی‌ترین حد ممکن بنا به شخصیت والای علامه ملامحسن فیض کاشانی بوده و بعنوان نمونه سنگ فرش این محور مانند سنگ فرش گره چینی به کار رفته در باغ فین از بهترین نمونه‌های گره چینی در تزیینات معماری سنتی است.

وی مساحت یک هزار و 68 هکتاری حریم دار محدوده خدمت‌رسانی منطقه سه  شامل چهار ناحیه و دربرگیرنده یک چهارم جمعیت کاشان را یادآور شد و افزود: ساختمان اداری شهرداری این منطقه با برآورد قیمت 6 میلیارد تومانی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

حیدری با اشاره به سختی‌های عبور و مرور مردم از راه خاکی رودخانه بلوار ساحلی برای رفتن به درب اصفهان اذعان داشت: اجرای پروژه پل دوربرگردان این بلوار با هزینه 1.4 میلیارد تومان یکی از درخواست‌های به حق و طولانی مدت شهروندان عبورکننده از این محور بود که روز گذشته در قالب پروژه های چلچراغ خدمت به بهره‌برداری رسید.

حیدری بهسازی و اجرای 6 هزار مترمربع روکش آسفالت میدان بخارایی را تاکید کرد و افزود: احداث پارک شهرک 22 بهمن در مساحتی بالغ بر 38 هزار مترمربع یکی از پروژه های مهمی است که سرانه فضای سبز را در این محدوده حاشیه‌ای کم برخوردار ارتقا می دهد و امید است این پروژه در روز درختکاری به بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: احداث بوستان 2800متر مربعی در ناحیه لتحر که با کمک مردمان این خطه توسعه خواهد یافت به همراه احداث پارک در ناحیه حسن آباد در کنار انجام چندین آزادسازی از دیگر پروژه های مهم در سال جاری است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات