توجه ویژه به ساماندهی شهرک های طرق، ابوذر و سیدی

توجه ویژه به ساماندهی شهرک های طرق، ابوذر و سیدی

توجه ویژه به ساماندهی شهرک های طرق، ابوذر و سیدی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد رضا کلائی امروز در مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه هفت که با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر برگزارشد، اظهار کرد: این منطقه یکی از مناطق بزرگ و مهم شهر مشهد و دارای پتانسیل ها و ظرفیت های بسیاری است.
وی افزود: از نظر سیما و منظر شهری ۷۰-۸۰ درصد نیازها در منطقه هفت برطرف و در حوزه زیرساخت ها ازجمله حمل و نقل عمومی اقدامات لازم انجام شده است اما نیاز است در زمان باقی مانده چند کارکه در برش منطقه ای مشخص شده، مورد توجه قرار گیرد.
شهردار مشهد با تقدیر از اقدامات و تلاش های آقای کورش باوندی شهردار سابق منطقه هفت، بیان کرد: خوشبختانه آقای حسین فرهادی که این سمت را به عهده خواهند گرفت با این منطقه آشنایی کامل دارند و با اشراف روی اقدامات مشخص شده در برش منطقه ای از جمله اصلاح سیستم درآمدی تمرکزخواهند کرد.
کلائی با اشاره به این که برای پیشبرد اهداف نیازمند گفت وگو، تعامل و اخلاق خوش با مردم هستیم، تصریح کرد: خوشبختانه آقای باوندی و آقای فرهادیان هردو افرادی خوش اخلاق هستند و با این وجود خواستار این هستیم که موضوعات اجتماعی در این منطقه مورد توجه بیشتری قرارگیرد.
وی اضافه کرد: منطقه هفت یکی از ورودی های مهم شهر است لذا با توجه به این موضوع باید به ساماندهی شهرک های طرق، ابوذر و منطقه سیدی توجه ویژه ای شود.
شهردار مشهد گفت: با توجه به زیرساخت هایی که در جنوب شرق مشهد داریم، توافق با آستان قدس برای اراضی موجود در این محل می تواند تاثیر زیادی در توسعه منطقه داشته باشد.
کلائی با اشاره به این که منطقه هفت در ابتدای دوره پنجم منطقه ای با خاک یکسان شده بود، تصریح کرد: آقای باوندی این منطقه را به وضعیت عادی برگرداندند و امیدواریم آقای فرهادیان منطقه هفت را به ویژه درحوزه شهرسازی و درآمدی به یکی از مناطق خوب مشهد تبدیل کنند.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات