محرک ها و ظرفیت های مناسبی برای توسعه در منطقه ۷ وجود دارد

محرک ها و ظرفیت های مناسبی برای توسعه در منطقه ۷ وجود دارد

محرک ها و ظرفیت های مناسبی برای توسعه در منطقه ۷ وجود دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، بتول گندمی امروز در مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه هفت که با حضور شهردار مشهد برگزارشد، اظهار کرد: در انجام و پیشبرد کارها، موضوع مردم داری بسیار مهم است که باید مورد توجه شهرداران مناطق در پاسخ گویی به مردم قرارگیرد.
وی افزود: منطقه هفت دارای پتانسیل و ظرفیت های مناسبی جهت توسعه است که می توان با استفاده از آن عقب ماندگی های ادوار گذشته را در این منطقه جبران کرد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرمشهد با بیان این که هنوز ساکنان شهرک ابوذر، طرق و رباط طرق احساس پیوستگی و ارتباط با مشهد را ندارند، بیان کرد: باید با ساماندهی و توجه ویژه به این مناطق این مشکل را برطرف کرده تا ساکنان مناطق فوق با مشهد احساس پیوستگی داشته باشند.
گندمی خاطرنشان کرد: در مدت زمان تصدی آقای باوندی در شهرداری منطقه هفت اقدامات خوبی برای رفع این مشکل و ایجاد حس پیوستگی انجام شده است اما هنوز در این مسیر نیاز به تلاش بیشتری داریم.
وی اضافه کرد: موضوعاتی که برای ساماندهی ورودی شهر مشهد واقع در منطقه هفت در طرح تفصیلی تعریف شده است باید مورد توجه قرارگیرد تا با اجرای آن شاهد یک ورودی مناسب و درخور شان مردم مشهد و زائران حضرت رضا(ع) باشیم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرمشهد گفت: اکنون دو معاون شهرداری منطقه هفت از بانوان توانمند هستند که امیدوارم استفاده بیشتر از ظرفیت و توانمندی بانوان مورد توجه سایر مناطق نیز قرارگیرد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات