مهندس راهزادی : افتتاح 25 پروژه برقرسانی در هفته دولت امسال استان کهگیلویه و بویراحمد

مهندس راهزادی : افتتاح 25 پروژه برقرسانی در هفته دولت امسال استان کهگیلویه و بویراحمد

» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح 25 پروژه برقرسانی در هفته دولت امسال این استان با اعتباری بیش از 138 میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، " داود راهزادی " با بیان این مطلب گفت: 25 پروژه برقرسانی با اعتباری معادل 138 میلیارد و 299 میلیون ریال در حوزه های مختلف و شهرستان های هشتگانه در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

وی تعداد این پروژه ها در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران را به ترتیب 10 ، هفت و سه پروژه ذکر و اظهارداشت: در شهرستان های باشت و چرام نیز سه و 2 پروژه نیز در هفته دولت امسال افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برق رسانی روستاهای " سرگری کلاخوره و گودخانی " در بویراحمد، اصلاحیه و بهینه شهری " تپه آفتاب گردان و شهرک نفت " گچساران ، اصلاحیه و کاهش تلفات روستایی " کل قیصر و اصلاحیه کابل روستایی چاروسا – دیشموک " از مهمترین پروژه های افتتاحی هفته دولت امسال در حوزه برقرسانی است.

راهزادی، محل تامین اعتبارات پروژه های افتتاحی هفته دولت امسال در حوزه برق استان کهگیلویه و بویراحمد را " عوارض برق و منابع داخلی شرکت توانیر " عنوان و گفت: عملیات اجرایی این پروژه ها در کمتر از بازه زمانی یکساله بوده است.

بیش از 265 هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.



لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات