برگزاری نشست خبری مدیرعامل آبفا شیراز با اصحاب رسانه

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز،رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل آبفای شیراز ارتباط شرکت را با رسانه‌ها گره‌خورده اعلام کرد و گفت: رابطه ما با خبرنگاران نزدیک و صادقانه باید باشد.

بهمن بهروزی با تأکید بر ظرفیت رسانه‌ها برای انعکاس اخبار و عملکردها گفت: اقدامات زیادی در راستای خدمت‌رسانی به مردم شیراز صورت گرفته که مسکوت مانده و اگر عنوان نشود ما نمی‌توانیم کارکردی که باید باشد را انجام دهیم.

این مقام مسئول شفافیت عملکرد آبفا شیراز در خدمت‌رسانی را به‌سان شفافیت آب تشبیه کرد و افزود: شرکت آبفا شیراز خدمت رسان است آنچه پروبال می‌دهد به پروژه‌ها دقت و سرعت عمل اصحاب رسانه است.

وی بر نقد سازنده اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت رسانه‌ها به‌خوبی استفاده شود تا اگر خللی در خدمات باشد رفع شود.

همچنین مدیرعامل آبفا در این نشست خبری به تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اجرا و اقدامات انجام‌شده در راستای مقابله با بحران آب و همچنین تشریح اقدامات انجام‌شده در راستای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب پرداخت.

بهروزی به ارائه گزارشی از سیمای کلی شرکت پرداخت و گفت: جمعیت قلمرو شهری شیراز در سال 99 بیش از 2 میلیون و 60 هزار نفر برآورد شده که در کنار این تعداد، تأمین آب حدود 184 هزار نفر جمعیت روستایی نیز تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شیراز قرارگرفته است.

وی گفت: در شیراز بالغ‌بر ٧۵۶ هزار مشترک تحت پوشش این شرکت قرار دارند و تاکنون بالغ‌بر ۶۰۰ کیلومتر نیز خط انتقال فاضلاب اجراشده است.

مدیرعامل آبفا شیراز در مورد خطوط آب‌رسانی شهر شیراز اظهار داشت: خط انتقال آب‌رسانی شهری 4600 کیلومتر و 650 کیلومتر شبکه آب روستای وجود دارد که اجرا، بهره‌برداری و کنترل این خطوط از کارهای پرزحمت در شبکه آب‌رسانی شیراز است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب شیراز

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات