اقدامات خوبی در منطقه انجام شده که امیدوارم ادامه داشته باشد

اقدامات خوبی در منطقه انجام شده که امیدوارم ادامه داشته باشد

اقدامات خوبی در منطقه انجام شده که امیدوارم ادامه داشته باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حسین عبدالله زاده عصر امروز در مراسم تکریم خود که با حضور شهردار مشهد و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد برگزارشد، افزود: در ابتدای آغاز به کارم در این منطقه ۱۳ مساله شناسایی شد که بخشی از آنها در این مدت حل شده وامیدوارم مابقی مسائل نیز با تلاش دوستان در آینده حل شود.
وی اضافه کرد: یکی از موضوعات اصلی در منطقه پنج بحث آبگرفتگی معابر بود که با اجرای ۶ کیلومتر شبکه جمع آوری آب های سطحی به شکل زیر سطحی اکنون در ناحیه دو مشکل آبگرفتگی نداریم.
وی اضافه کرد: همچنین در بحث آسفالت معابر نیز درحال حاضر تمامی معابر درجه یک و دو منطقه پنج رفع مشکل شده است.
عبدالله زاده، با بیان این که در بحث ساخت وسازهای غیر مقاوم که یکی از دغدغه های اصلی بود نیز اقدامات خوبی انجام شده است اظهارکرد: تمام تلاش مان این بود که ساخت وسازها به صورت مقاوم انجام شود که اکنون بیشتر ساخت وسازها در منطقه براساس ضوابط و با پروانه انجام می شود.
شهردار سابق منطقه پنج ادامه داد: یکی دیگر از دغدغه ها مشکل زمین ها و خانه های قول نامه ای بود که این موضوع نیز مورد توجه قرار گرفته و بخشی حل شده است.
وی گفت: منطقه پنج پیش از این در زیرساخت های ورزشی و فرهنگی دچار کمبود بود که طی یک سال و نیم گذشته مجتمع مجهز آبی گلشن افتتاح و توسعه فرهنگسرای بهرمان و عباس آباد نیز انجام شد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات