مشترکان منطقه 8 اصفهان 32 مگاوات برق صرفه‌جویی کردند

مشترکان منطقه 8 اصفهان 32 مگاوات برق صرفه‌جویی کردند

به‌گزارش پايگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "سیدمجتبی باطنی"، با اشاره به محدوده امور نواحی شمالی منطقه 8 شامل شهرهای سجزی، کوهپایه، هرند، ورزنه، اژیه و افزون بر 270 روستا افزود: خوشبختانه در این امور، با مدیریت مصرف در زمینه پیک بار با همکاری بخش کشاورزی و صنعت تابستانی بدون خاموشی را طی خواهیم کرد.
وی از برنامه‌ریزی برای اجرای 60 پروژه برقی تا پایان سال خبر داد و گفت: احداث شبکه مکمل کشاورزی به طول 43 کیلومتر، اصلاح ساختار شبکه فشار ضعیف روستایی به طول 30 کیلومتر، ایجاد امکان مانور و قابلیت اطمینان شبکه از پست جرقویه به روستای خورچان بخش جلگه به طول 14 کیلومتر، احداث 2 شبکه دو مداره حد فاصل پست سپاهان تا منطقه صنعتی سجزی، احداث روشنایی مقابل CNG شهرکوهپایه، احداث روشنایی بلوار شریعتی شهرهرند و جابه جایی تاسیسات معارض با جاده ورودی شهر کوهپایه از جمله پروژه‌های در دست اقدام است.
باطنی افزود: در مجموع تا پایان امسال 60 پروژه با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان در این امور به بهره برداری خواهد رسید.
وی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های طرح‌های مکمل کشاورزی در این منطقه علاوه بر ایجاد اشتغال در بخش‌های جلگه و بن رود برای کشاورزان آسیب دیده ناشی از خشکسالی نیز بسیار مفید بوده، همچنین عدم استفاده از سوخت مایع در جهت کاهش آلودگی هوا و قاچاق سوخت نیز موثر خواهد بود.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات