امضای بیش از 5000  تفاهم‌نامه همکاری برای پاسخگویی بار تابستان در کردستان

امضای بیش از 5000 تفاهم‌نامه همکاری برای پاسخگویی بار تابستان در کردستان

به‌گزارش پايگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "هیوا لهونیان" گفت: به منظور گذر موفق از پیک بار و تابستانی بدون خاموشی تعداد 5016 قرارداد همکاری در زمینه اجرای برنامه‌های پاسخگویی بار که 4013 مورد مربوط به بخش کشاورزی، 74 مورد مربوط به مولدها، 43 مورد CNG، 459 مورد بخش صنعتی، 179 مورد بخش تجاری و 248 مورد بخش اداری منعقد و در سامانه مدیریت پیک بار کشوری (سمپ) ثبت شده است.
لهونیان در ادامه با اشاره به کاهش بار بر اساس قراردادهای همکاری اظهار داشت: بر اساس قراردادهای همکاری 45 مگاوات کاهش بار داشته‌ایم که در مقایسه با سهمیه‌ای که توسط شرکت توانیر برای کاهش پیک شرکت تعیین کرده بود (40 مگاوات) 5 مگاوات بیشتر شده که نشان از تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت و همکاری مشترکان است.
وی افزود: در همین راستا و به منظور گذر موفقیت آمیز از پیک بار تابستان 99 برنامه‌ریزی‌های مدون و دقیقی صورت پذیرفت که می‌توان به برگزاری جلسات گذر از پیک به صورت هفتگی با نمایندگان دیسپاچینگ و شرکت های توزیع و در موارد مورد نیاز با صنایع، ارتباط مستمر با مشترکان کشاورزی، صنایع، خانگی و تجاری از طریق مکاتبه، سامانه پیام کوتاه، مذاکرات تلفنی، بازدیدهای حضوری و جلسات مختلف اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه بیان کرد: مصارف هفتگی و روزانه مشترکان صنعتی، کشاورزی و بخشی از مشترکان خانگی و ادارات تحلیل و بررسی و تذکرات لازم به مشترکان پرمصرف اعلام می‌شود.
وی در پایان گفت: پروژه افزایش راندمان کولرهای آبی با توجه به مستندات مربوط به طرح ویژه ملی کاهش بار سرمایشی، پیگیری و نتایج خوبی را به همراه داشت.
لازم به ذکر است، تعداد تفاهم‌نامه‌های منعقد شده امسال تقریبا دو برابر سال قبل است که عزم این شرکت در شرایط کرونایی و ایجاد آمادگی‌های لازم به منظور عبور موفق از پیک تابستان امسال و در راستای نهادینه کردن فرهنگ مدیریت مصرف در جامعه و تلاش برای ارائه برقی مطمئن و پایدار به مشترکان است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات