انعقاد 5016 تفاهم نامه همكاري در برنامه پاسخگويي بار ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان كردستان هيوا لهونيان در تصريح اين خبر گفت: به منظور گذر موفق از پيك بار و تابستاني بدون خاموشي تعداد 5016 قرارداد همكاري در زمينه اجراي برنامه هاي پاسخگويي بار كه 4013 مورد مربوط به بخش كشاورزي، 74 مورد مربوط به مولدها، 43 مورد CNG، 459 مورد بخش صنعتي، 179 مورد بخش تجاري و 248 مورد بخش اداري منعقد و در سامانه مديريت پيك بار كشوري (سمپ) ثبت شده است.
لهونيان در ادامه با اشاره به كاهش بار براساس قراردادهاي همكاري اذعان داشت: براساس قراردادهاي همكاري 45 مگاوات كاهش بار داشته ايم كه در مقايسه با سهميه اي كه توسط شركت توانير براي كاهش پيك شركت تعيين كرده بود ( 40 مگاوات) 5 مگاوات بيشتر مي باشد كه نشان از تلاش شبانه روزي كاركنان شركت و همكاري مشتركين مي باشد.

وي افزود: در همين راستا و به منظور گذر موفقيت آميز از پيك بار تابستان 99 برنامه ريزي هاي مدون و دقيقي صورت پذيرفت كه مي توان به برگزاري جلسات گذر از پيك به صورت هفتگي با نمايندگان ديسپاچينگ و شركت هاي توزيع و در موارد مورد نياز با صنايع، ارتباط مستمر با مشتركين كشاورزي، صنايع، خانگي و تجاري از طريق مكاتبه، سامانه پيام كوتاه، مذاكرات تلفني، بازديدهاي حضوري و جلسات مختلف اشاره كرد.
مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان كردستان در ادامه بيان كرد: مصارف هفتگي و روزانه مشتركين صنعتي، كشاورزي و بخشي از مشتركين خانگي و ادارات تحليل و بررسي مي شود و تذكرات لازم به مشتركان پرمصرف اعلام مي گردد.
وي در پايان سخنان خود اذعان داشت: پروژه افزايش راندمان كولرهاي آبي با توجه به مستندات مربوط به طرح ويژه ملي كاهش بار سرمايشي، پيگيري و نتايج خوبي را به همراه داشت.

لازم به ذكر است تعداد تفاهم نامه هاي منعقد شده امسال تقريبا دو برابر سال قبل مي باشد كه عزم اين شركت در شرايط كرونايي و ايجاد آمادگي هاي لازم به منظور عبور موفق از پيك تابستان امسال و در راستاي نهادينه كردن فرهنگ مديريت مصرف در جامعه و تلاش براي ارائه برقي مطمئن و پايدار به مشتركين مي باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات