افزایش سود اوراق مشارکت تا پایان پاییز

افزایش سود اوراق مشارکت تا پایان پاییز

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش سود اوراق مشارکت خبر داد و گفت: قصد داریم از منابع حاصل از فروش اوراق مشارکت، بخش عمده‌ای از زیربناهای حمل و نقل را کشور را بسازیم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) احمد صادقی - معاون وزیر راه و شهرسازی، در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: بخش مهمی از اعتبارات حمل و نقل کشور در سال جاری بنا به تصمیم مجلس شورای اسلامی و مجوز دولت از طریق فروش اوراق مشارکت تامین می‌شود.

وی با بیان این‌که چهار هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت را برای توسعه‌ی زیرساخت‌های حمل ونقل کشور به فروش می‌رسانیم، تصریح کرد: بنا بود این اوراق تا پایان مهر ماه به فروش رسد، اما از آنجا که فروش اوراق توسط وزارت نیرو موفق نبود، به دنبال بسته پییشنهادی بودیم تا حضور مردم را پررنگ‌تر کنیم.

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور با بیان این‌که موضوع را در شورای ملی پول و اعتبار مطرح کردیم، اظهار کرد:‌ سود اوراق مشارکت از ۱۶ درصد به ۱۷ درصد افزایش یافت و بحث بازخرید از طریق فرابورس حذف شد.

وی ابراز امیدواری کرد که تا پایان پاییز سال جاری اوراق مشارکت به فروش برسد و بخش عمده‌ای از زیربناهای حمل ونقل کشور از محل منابع آن توسعه یابد.

 

 

    نظرات