زیرساخت های معابر فرعی نیازمند توجه بیشتر است/ ۱۳۷، بانک جامع نیازهای  ...

زیرساخت های معابر فرعی نیازمند توجه بیشتر است/ ۱۳۷، بانک جامع نیازهای ...

زیرساخت های معابر فرعی نیازمند توجه بیشتر است/ ۱۳۷، بانک جامع نیازهای شهروندان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، شهناز رمارم که در یک چهارشنبه پاسخگویی دیگر، سئوالات، انتقادات، پیشنهادات و درخواست های شهروندان را در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، پاسخگویی می کرد، در پاسخ به درخواست های شهروندان، اظهار داشت: خدمات دهی شهرداری تا کنون در کلیه مناطق شهر اعم از برخوردار و کم برخوردار، در معابر اصلی مطلوب بوده است اما لازم است به خدمات دهی در معابر فرعی توجه بیشتری شود.
وی افزود: بهسازی جوی و جداول، مرمت و بهسازی پیاده روها، مرمت و روکش آسفالت، آبیاری درختان و ... از جمله موارد درخواستی شهروندان ساکن در معابر فرعی از شهرداری است که لازم است به این مهم توجه ویژه ای گردد وگرنه ممکن است شاهد خشک شدن درختان شهر در معابر فرعی باشیم.
رمارم با بیان این مطلب که پیشنهاد می دهم یک سال بجای آسفالت معابر شهر، کل بودجه این کار برای مرمت جوی و جداول و پیاده روسازی در شهر هزینه شود که مقدمه ای برای آسفالت معابر به شمار می رود و این کار نیز در معابر فرعی و پررفت و آمد که زیرساخت های نامناسب تری دارد دنبال گردد.
لزوم کمک گرفتن از نیازسنجی های ۱۳۷ برای تدوین لایحه بودجه سال آینده شهرداری
وی گفت: باید مبنای تصمیم گیری ها در مدیریت شهری، نیاز سنجی از شهروندان باشد که یکی از راه های نیاز سنجی، مرکز ۱۳۷ است که مطالبات مردمی به آنجا منعکس می شود، وقتی ما شعار شهر هوشمند را مطرح می کنیم یعنی اینکه باید پاسخ هوشمندانه به نیازهای مردم بدهیم که یک میلیون و ۴۷۵ هزار درخواست مردمی ثبت شده در این مرکز طی ۷ سال گذشته، یک بانک جامع اطلاعاتی از نیازسنجی مردمی است که شهرداری باید برای نوشتن لایحه بودجه سال آینده خود به این بانک اطلاعاتی بر گرفته از نیازهای شهروندان، توجه جدید نماید.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان ساخت: برای دلسرد نشدن مردم، باید شهرداری توجه ویژه ای به ۱۳۷ و پاسخگویی به درخواست های مردمی از طریق این کانال ارتباطی داشته باشد، امیدوارم با آغاز به کار پروژه چشم شهر به عنوان اورژانش شهری در کنار ۱۳۷، حل مشکلات شهروندان نیز سرعت گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات