قول 200 میلیاردی نوبخت برای بهره‌برداری پروژه زباله سوز ساری

قول 200 میلیاردی نوبخت برای بهره‌برداری پروژه زباله سوز ساری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور عصر چهارشنبه به همراه رجبی شهردار مرکز استان، علی بابایی نماینده مردم ساری و میاندورود و حسین زادگان استاندار مازندران، رضایی فرماندار ساری و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه نیروگاه زباله سوز ساری بازدید کرد.

نوبخت در این بازدید ضمن قدردانی از روند کار شهرداری ساری در اجرای این پروژه، گفت: در سریع‌ترین زمان ممکن، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل نیروگاه زباله سوز ساری اختصاص خواهد یافت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به اراده محکم مدیریت شهری ساری برای تکمیل نیروگاه زباله سوز ساری اشاره کرد و گفت: پروژه نیروگاه زباله سوز ساری طی یکسال اخیر روند رو به رشد گرفته و مرکز استان را در آینده ای نزدیک از چالش بزرگ زباله دور خواهد کرد.

شهردار ساری نیز در این بازدید با حیاتی خواندن این پروژه برای مرکز استان گفت: قولی که امروز رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای تامین اعتبار این پروژه دادند نوید خوبی برای شهروندان ساری است که بعد از سال ها مشکل زباله این شهر و شهرهای اطراف مرتفع شود.

عباس رجبی گفت: پروژه زباله سوز ساری نیازمند 200 میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح است و چنانچه این اعتبار اختصاص یابد می‌توانیم تا پایان سال از این پروژه بهره‌برداری کنیم.

علی بابایی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید بر اختصاص به موقع اعتبار پروژه نیروگاه زباله سوز ساری تاکید کرد.

استاندار مازندران در این بازدید بر اهمیت این پروژه تاکید و خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از این پروژه راه برون‌رفت از معضل پسماند در مرکز استان است.

نیروگاه زباله سوز ساری از مطالبات مهم شهروندان ساروی است که گرچه سال‌ها به دلایل مختلف سرعت لازم برای به تکمیل نهایی رسیدن را نداشته، اما در سال جاری با مدیریت عباس رجبی شهردار ساری، این پروژه در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفت و با عملیات اجرایی هدفمند در یک سال اخیر، از پیشرفت چشمگیری برخوردار شده است.

اینک با تأکید رئیس سازمان برنامه و بودجه امیدواری به تکمیل این پروژه مهم و حیاتی برای شهروندان ساروی، بیش از گذشته شده و نشان از این دارد که گرچه سایه مشکلات اقتصادی در کنار معضلی همچون شیوع ویروس کرونا، بر عملیات عمرانی شهر دیده می شود اما شهرداری ساری پروژه های عمرانی خود را یکی پس از دیگری به مرحله اجرا درمی آورد تا اندیشه ی توسعه شهری و خدمات به شهروندان رنگ واقعیت به خود گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات