عدم فروش سهام ساختمان وخدمات نوساز و پایان رقابت برای نیمه هادی عماد

عدم فروش سهام ساختمان وخدمات نوساز و پایان رقابت برای نیمه هادی عماد

http://www.bananews.ir/پس از دو روز رقابت برای خرید صددرصد سهام شرکت نیمه هادی عماد، امروز این بلوک به فروش رسید و در مقابل نیز امروز ۱۰۰ درصد سهام شرکت ساختمان وخدمات نوساز روی میز فروش قرار گرفت ولی مشتری نداشت.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، میزان ۲۰۰ میلیون سهم شرکت نیمه هادی عماد، شنبه در بازار سوم فرابورس با قیمت پایه ۷۳۱ ریال عرضه شد که پس از دو روز رقابت برای تصاحب این سهام، امروز با نرخ ۷۵۳ ریال فروخته شد. همچنین، خریدار ۲۰ روز کاری سازمان خصوصی سازی برای قطعیت معامله فرصت دارد.

همچنین سازمان خصوصی سازی، بلوک ۱۰۰ درصدی سهام شرکت ساختمان وخدمات نوساز را به نرخ پایه هر سهم یک میلیون و ۲۲۶ هزار و ۵۰ ریال، امروز ۸ آبان در بازارسوم فرابورس عرضه کرد که خریداری نداشت.

شرکت ساختمان و خدمات نوساز که در حال حاضر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مالکیت ۱۰۰ درصد از سهام آن را برعهده دارد و در انجام امور ساختمانی، خرید و فروش اموال منقول و غیر منقول، ایجاد و نگهداری واحد های مسکونی تجاری، اداری فعالیت می کند و سرمایه ثبت شده آن ۱۲ میلیارد ریال است.

* ۲۹۸ میلیارد ریال ارزش معاملات بازارهای فرابورس

بر اساس این گزارش، امروز ارزش معاملات بازارهای فرابورس با جابجایی ۸۱ میلیون اوراق بهادار به ۲۹۸ میلیارد ریال رسید.

بانک گردشگری با جابجایی ۵۵ میلیون و ۴۰۲ هزار سهم در بازار دوم و نرخ ۱۳۴۷ ریال، بیشترین حجم معاملات را در بازارهای فرابورس داشت. شرکت سبحان دارو در بازار اول با خرید و فروش هزار و ۳۵۰ سهم و با کاهش ۵ درصدی به نرخ ۱۴۲۵۰ ریال رسید و کمترین حجم معاملات و بیشترین کاهش قیمت را در سیستم معاملاتی امروز ثبت کرد.

همچنین شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور و شرکت سرمایه گذاری توسعه شمال با افزایش قیمت ۵ درصد و به ترتیب با نرخ ۳۴۰۲ و ۱۵۹۷ ریال بیشترین افزایش قیمت را در بازارهای فرابورس کسب کردند.

*حجم معاملات در بازار ابزارهای نوین مالی

در بازار ابزارهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات را اوراق مشارکت نارنجستان با جابجایی ۸۸ هزار و ۸۷۰ برگه داشت. حجم اوراق دیگر به ترتیب ۳۱ هزار و ۷۴۰ برگه سپرده ۲ کشاورز، ۱۱ هزار و ۶۸۰ برگه مشارکت مسکن مهر، ۱۱ هزار و۶۵۰ برگه اجاره امید، ۴ هزار و ۱۶۰ برگه اجاره سامان، ۲ هزار و ۹۰ برگه اجاره ماهان۲ و میزان ۹۳۰ برگه مشارکت نفت فصلی و ۵۰ برگه گواهی سپرده سعدی به قیمت هر برگه یک میلیون ریال جابجا شد.

امتیاز تسهیلات مسکن همچنان با کاهش ۱تا ۳ درصد بین ۷۰۰ تا ۷۲۰ هزار ریال مبادله شد.

 

 

    نظرات