تحویل کتاب های طرح آموزش شاهنامه به مدارس

تحویل کتاب های طرح آموزش شاهنامه به مدارس

تحویل کتاب های طرح آموزش شاهنامه به مدارس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، نرگس شالچیان با بیان این مطلب، اظهار کرد: در اجرای این طرح پاسخ ‌ها و بازخوردهای مثبت بسیاری به ما منعکس شد که نشان از موفقیت و استقبال این طرح در میان دانش آموزان دارد.
وی افزود: این طرح در مراحل اولیه با چالش‌ ها و مشکلات بسیاری روبرو بود که با پیگیری‌ های معاونت گردشگری و زیارت و ایجاد هماهنگی میان دستگاه ‌های مختلف بر این مشکلات فائق آمدیم و توانستیم آن را به مرحله اجرا در آوریم.
معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: اعتبار مالی این طرح از سوی شهرداری تامین شد که پس از تفویض آن به اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی طبق تفاهم ‌نامه، این اعتبار به تامین هزینه برگزاری دوره آموزش مربیان، پرداخت حق الزحمه عوامل اجرایی و آموزشی و خرید کتاب های مرتبط با آموزش مفاهیم شاهنامه، اختصاص یافته است.
شالچیان تاکید کرد: برای هر مدرسه ۲۶۴ جلد و در مجموع هشت هزار و ۴۴۸ جلد کتاب به مدارسی که در اجرای این طرح ما را یاری می‌کنند، اهدا شد.
وی بیان کرد: با نظر مثبت مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و سازمان فرهنگی شهرداری مشهد در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹ تعداد مدارس تحت آموزش مفاهیم در سطح نواحی هفتگانه و تبادکان افزایش خواهند یافت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات