فراخوان طراحی المان تقاطع چهارسطحی آزادگان منتشر  ...

فراخوان طراحی المان تقاطع چهارسطحی آزادگان منتشر ...

فراخوان طراحی المان تقاطع 4سطحی آزادگان منتشر خواهد شد/ تداوم و استمرار حمایت‌های مدیریت شهری از جامعه ایثارگران و آزادگان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدحسین ودیعی در جلسه مشترک رئیس شورای شهر مشهد با جمعی از اعضای موسسه پیام آزادگان استان خراسان رضوی با بیان اینکه تلاش‌ها و زحمات و ایثارگری‌های آزادگان و مقاومت و خستگی‌ناپذیری ایشان که بسیاری از جلادان و سنگدلان اردوگاه‌های بعثی را مستاصل کرده بود، با هیچ اقدام و حرف و کلامی قابل جبران نیست، گفت: تکریم و گرامیداشت آزادگان، جانبازان و شهدا را رسالت خود می‌دانیم؛ در این خصوص جلسات مختلف همفکری برگزار شده و در قالب المان و استفاده از فضاهای شهری در محیط‌هایی که آزادگان سکونت دارند، محقق می‌شود.

وی در ادامه گفت: به طور مرسوم، هرساله مراسمی از سوی حوزه فرهنگی شهرداری برای گرامیداشت روز ایثارگران برگزار می‌شود ولی امسال امکان برگزاری جشن‌های متداول هرساله به دلیل شیوع ویروس کرونا وجود ندارد.

ودیعی همچنین با بیان اینکه فراخوان طراحی المان تقاطع 4سطحی آزادگان به زودی منتشر خواهد شد تا با حضور گسترده هنرمندان، اثری درخور داشته باشیم، افزود: همزمان با سالروز ورود آزادگان، اکران‌هایی هم در بیلبوردهای سطح شهر خواهیم داشت؛ شهرآرا محله نیز که معمولا هر هفته به معرفی یکی از چهره‌های شاخص محلات می‌پردازد که از جمله آنها، ایثارگران و جانبازان هستند.

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: مدیریت شهری مشهد و شورای پنجم تاکنون در حد وسع و بضاعت خود از خانواده‌های معزز شهدا، آزادگان، ایثارگران و ... حمایت کرده و این حمایت‌ها را استمرار می‌بخشد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات