تقاطع چهارسطحی آزادگان نیازمند المانی درخور شان  ...

تقاطع چهارسطحی آزادگان نیازمند المانی درخور شان ...

تقاطع چهارسطحی آزادگان نیازمند المانی درخور شان است/ قدردان مصوبه شورا درخصوص معافیت خانواده‌های شهدا و آزادگان هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، علی‌اکبر عرفانی، مدیر موسسه پیام آزادگان استان خراسان رضوی در دیدار با رئیس و عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد با بیان اینکه شرایط حاکم بر کشور، از نظر اعتباری و مالی، شرایط دشواری است، اظهارکرد: به تبع همین وضعیت، اداره شهرها نیز نسبت به گذشته دشوارتر شده ولی شهرداری مشهد وضعیت خوبی دارد و به خوبی شرایط را مدیریت کرده است.

وی در ادامه ضمن تشکر از تصمیمات و مصوبات ارزنده شورای پنجم از جامعه ایثارگران، گفت: موضوع رایگان شدن هزینه تدفین و تغسیل خانواده معزز شهدا، آزادگان، جانبازان و خانواده‌ ایشان و رزمندگان بسیار حائز اهمیت بود.

عرفانی، تقاطع 4 سطحی آزادگان را دیگر اتفاق خوبی دانست که در دوره شورای پنجم عملیات اجرایی آن آغاز شده است، افزود: افرادی که با پروژه های عمرانی کلان شهری آشنایی دارند، نسبت به دشواری اجرای چنین پروژه سنگینی اشراف دارند.

مدیر موسسه پیام آزادگان استان خراسان رضوی با تقدیر از نامگذاری این پروژه عظیم شهری به نام «آزادگان»، تصریح کرد: یکی از خلاء‌های میادین شهر مشهد، نبود المان و عدم استفاده بهینه از این فضاهای شهری است؛ پروژه 4سطحی آزادگان هم پروژه عظیمی است که امیدواریم با المانی مرتبط به آزادگان هم مزین شود.

عرفانی خاطرنشان کرد: بسیار نیکوست که برای پروژه‌های اینچنینی و سایر میادین سطح شهر، المان‌های مناسب طراحی شود و امیدواریم مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات