شاهرود شایسته داشتن شهرک سینمایی است/ مظلومیت جامعه پزشکی مشهود است.

شاهرود شایسته داشتن شهرک سینمایی است/ مظلومیت جامعه پزشکی مشهود است.

شاهرود شایسته داشتن شهرک سینمایی است/ مظلومیت جامعه پزشکی مشهود است.
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه شاهرود شایسته داشتن شهرک سینمایی در راستای ارتقای هنر و هنرمند است، گفت:طرح راه اندازی این شهرک نیاز سینمایی ایران را پاسخگو است.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، علیرضا حاجی محمد علی صبح امروز در صحن علنی شورای اسلامی شاهرود با بیان اینکه شاهرود ظرفیت ساخت شهرک سینمایی را دارد و امیدواریم با تسهیل سیکل اداری و همکاری مسئولان مربوطه بتوانیم این امر را به نتیجه برسانیم، افزود: با احداث این شهرک می توانیم در راستای پیشرفت و اعتلای شهر گام بلندی را برداریم.
وی همچنین ضمن بیان این مطلب که مظلومیت جامعه پزشکی کاملا مشهود است و زبان ما قاصر از تقدیر از این قشر فداکار و جهادگر است، ابراز داشت: بی شک این جهاد و از خود گذشتگی مدافعان سلامت همچون مدال زرینی بر سینه جامعه پزشکی در تاریخ این مرز و بوم خواهد ماند و یاد آور حضور مجاهدان جامعه پزشکی در جبهه های نبرد حق علیه باطل و کمک رسانی به رزمندگان دفاع مقدس است.
شهردار شاهرود در پایان با اشاره به اینکه قطعا مردم و نسل آینده از وجود مجاهدان حوزه سلامت بر خود خواهند بالید و قدر دان زحمات خانواده های ایثارگران به خصوص مدافعان سلامت خواهند بود، اظهار داشت: در راستای تقدیر از این قشر زحمتکش و فداکار نام گذاری یکی از معابر و یا میادین اصلی شهر به نام این عزیزان در دستور کار قرار خواهد گرفت.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات