توسعه ۱۸ هزار متر مربعی سایت بانوان پارک ملت/ پارک خطی آموزگار ۲۷  ...

توسعه ۱۸ هزار متر مربعی سایت بانوان پارک ملت/ پارک خطی آموزگار ۲۷ ...

توسعه ۱۸ هزار متر مربعی سایت بانوان پارک ملت/ پارک خطی آموزگار ۲۷ احداث می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مریم عرب احمدی، در ادامه طرح نهضت پاسخگویی، از محل دفتر کار خود، پاسخگوی مستقیم سوالات، درخواست ها، انتقادات، پیشنهادها و مسائل شهری شهروندان بود.
وی با اشاره به اینکه بیشترین درخواست های شهروندان در حوزه فضای سبز، نظارت بر ساخت و سازها و رفع سد معبر بوده است، افزود: در حوزه فضای سبز، با توجه به اینکه، سایت بانوان پارک ملت با محدودیت هایی مواجه بود لذا توسعه این فضا در دستور کار قرار گرفته و ۱۸ هزار متر مربع به مساحت این سایت افزوده شد.
عرب احمدی اضافه کرد: مسیر پیاده روی و فضای بازی کودکان به سایت بانوان اضافه شد تا بانوان مراجعه کننده به پارک ملت، با آسودگی خیال، کودکان خود را نیز به همراه داشته باشند و دغدغه گذران اوقات کودکان همراه خود را در این محیط نداشته باشند.
وی گفت: زمین چمن مقابل سایت بانوان نیز در حال بهسازی و آماده سازی است تا در دو شیفت، به صورت مجزا، به ورزش و دوچرخه سواری بانوان و آقایان اختصاص یابد.
شهردار منطقه یازده مشهد با اشاره به احداث پارک خطی آموزگار ۲۷ به مساحت ۳ هزار متر مربع در سال جاری، اضافه کرد: از این جهت که شاهد افزایش ساخت و سازها در منطقه ۱۱ هستیم و شهروندان این منطقه هم بسیار مطالبه گر هستند، لذا تخلفات احتمالی این حوزه نیز به خوبی انعکاس داده شده و از سوی ما بررسی و با آنها برخورد می شود، بیشتر سد معبر گزارش شده نیز مربوط به اشغال معبر همین ساخت و سازهای در حال انجام است که برنامه ویژه ای برای برخورد با آنها در دست انجام داریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات