اجرای بیشترین آراء قلع بنای ساخت و سازهای غیرمجاز طی یک سال گذشته در  ...

اجرای بیشترین آراء قلع بنای ساخت و سازهای غیرمجاز طی یک سال گذشته در ...

اجرای بیشترین آراء قلع بنای ساخت و سازهای غیرمجاز طی یک سال گذشته در منطقه ۱۰ مشهد / وجود ۱۱۵ پارک در منطقه ۱۰ مشهد با سرانه فضای سبز ۷.۶ متر مربعی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد حافظ که در ادامه نهضت پاسخگویی، از محل دفتر کار خود، پاسخگوی تماس های شهروندان با ۱۳۷ بود، در پاسخ به مهمترین درخواست های مردمی اظهار داشت: در حوزه ساخت و سازهای مجاز، بیشترین آراء قلع بنا را در یو سال گذشته از کمیسیون ماده ۱۰۰ برای ساخت و سازهای غیر مجاز منطقه دریافت و اجرایی نموده ایم.
وی افزود: البته نگاه ما، به این معضل، پیشگیرانه و برخورد قاطع با سازندگان غیر مجاز بوده و به دنبال کاهش ساخت و سازهای غیر مجاز هستیم تا با شکل گیری از ساختمان غیر مجاز و پلمب و تخریب آن، آثار اجتماعی و مالی برای شهروندان ایجاد نشود.
وجود ۱۱۵ پارک در منطقه ۱۰ مشهد با سرانه فضای سبز ۷.۶ متر مربعی
حافظ در ادامه به موضوع فضای سبز پرداخت و گفت: در حال حاضر منطقه ۱۰ مشهد با دارا بودن ۱۱۵ پارک محلی، موضوعی و خطی، دارای سرانه فضای سبز ۷.۶ متر مربع به ازای هر شهروند است که در سال جاری نیز تلاش می کنیم به این سرانه افزوده شود.
وی افزود: در نظر داریم تا محدوده درختکاری شده حجاب ۷۵ را نیز با بازپیرایی و بهسازی و افزودن امکانات مورد نیاز، تبدیل به پارک خطی نماییم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات