جلسه انسجام بخشی امور زنان و خانواده صنعت آب و برق استان کرمان

نشست شورای انسجام‌بخشی امور زنان و خانواده صنعت آب و برق استان کرمان با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان در شرکت آب منطقه ای برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، در این نشست که مشاورین امور بانوان و خانواده شرکت‌های آب منطقه ای، آب و فاضلاب شهری و روستایی و انتقال و توزیع نیروی برق حضور داشتند، مشاور مدیرعامل آب منطقه ای در امور زنان و خانواده، ضمن اشاره به حفظ و ارتقاء مقام و منزلت زن، اظهار داشت: احترام به حریم خانواده باعث ایجاد همدلی و تحکیم پایه‌های خانواده می‌شود .

مهندس رشیدی مدیرعامل آب منطقه ای و رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان نیز، تعامل و همفکری مشاورین امور بانوان و خانواده صنعت آب و برق در اجرای برنامه ها را متضمن  فعالیت‌های مفید و موثر دانست و افزود: نگاه مسئولانه به مقوله بانوان نشانه بهادادن به سیستم است و خروجی آن نیز برای بانوان و سیستم می‌تواند کاربردی و مفید واقع شود. وی در ادامه گفت: نقش بانوان در مدیریت مصرف آب و برق دارای اهمیت زیادی است .

مدیرعامل آب منطقه ای اذعان داشت: زنان شاغل در وزارت نیرو همواره با ارتقاء توانمندی‌های خود، گام‌های مؤثری در دستیابی به اهداف سازمان‌ها برخواهند داشت .

در ادامه این جلسه، مشاورین امور زنان و خانواده شرکت های تابعه صنعت آب و برق استان کرمان به تبادل نظر در خصوص مسائل و مشکلات بخش امور زنان و خانواده پرداختند .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات